AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Del Skrevet 7. april 2017 Hei dere! Har dere noensinne opplevd at alle rundt deg liker en person, i mens du ikke klarer å skjønne hvorfor de gjør det? Er en jente på jobb som absolutt alle liker, snakker om og gleder seg til kommer på jobb og sosiale sammenkomster. Men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor! Hun har aldri vært noe hyggelig mot meg og det hender at hun ikke engang svarer når jeg hilser på henne. Synes ikke at hun er noe særlig hyggelig når jeg ser henne snakke med andre heller.. Er det meg det er noe galt med? Hvorfor syns alle andre at denne jenta er skikkelig kul og hyggelig bortsett fra meg? Anonymkode: 432ef...a05 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 8. april 2017 #2 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Når ALLE liker en person... ...da vet man at man går i 7. klasse på barneskolen. (Ref. 2005 da alle var forelska i Christoffer.) Neida, fikk bare et flashback av overskrifta. Det første jeg tenker er at det mest sannsynlig stemmer som du sier: hun er ikke spesielt hyggelig mot deg. Det kan det være mange (dårlige) grunner til, uten at jeg skal spekulere i disse. Derfor liker ikke du henne heller, og klarer ikke å se henne som hyggelig når du ser henne utenfra. Endret 8. april 2017 av Hjärtat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 8. april 2017 #3 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Jeg er den personen for en som hater meg 🙈 De fleste syns jo at Jeg både er hyggelig og imøtekommende. Hun syns at jeg er pest og plage. Hun beskriver meg som et udyr som ikke fortjener å leve. Hvorfor? Det vet jeg faktisk ikke. Hun sier selv at hun ikke vet hvorfor hun har så mye hat mot meg. Hun blir kvalm bare hun ser et bilde av meg 😏 Sånn er det noen ganger. Enkelte mennesker liker ikke oss og vi gir dem dårlig energi. I fylla skriver denne jenta ofte til meg eller prater med meg. Hun klarer ikke å forstå hvorfor noen i det hele tatt liker meg 😜 Endret 8. april 2017 av Jessica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Del Skrevet 9. april 2017 Jo, vet vel om to slike personer. Den ene er splitt og hersk-typen, som jeg synes det er rart ikke flere gjennomskuer. Den andre er ikke synlig "slem", men virker veldig fasadefokusert og selvsentrert. Veldig overstrømmende og blid, mest overstrømmende mot mennesker med status og posisjon så klart, og veldig opptatt av å fremheve sin egen godhet og gode gjerninger. Selv er jeg en mer stille person, med ufrivillig "resting bitch face", og risikerer å bli fremstilt som kald og sur overfor slike typer. Begge har venner og kontakter i drøssevis, begge virker til å ha en forventning om å bli møtt som en dronning, jeg er en av de få som ikke gjør det... og da virker jeg kald og sur som sagt. Klager aldri på personene IRL. Anonymkode: 18252...c30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #5 Del Skrevet 9. april 2017 Alle kan ikke like alle. Det er ikke noe "galt" med hverken deg eller henne. Oppfør deg normalt høflig overfor henne, men ikke bruk mer energi på å analysere situasjonen. Anonymkode: 9209e...5ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. april 2017 #6 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) 11 timer siden, Jessica skrev: Jeg er den personen for en som hater meg 🙈 De fleste syns jo at Jeg både er hyggelig og imøtekommende. Hun syns at jeg er pest og plage. Hun beskriver meg som et udyr som ikke fortjener å leve. Hvorfor? Det vet jeg faktisk ikke. Hun sier selv at hun ikke vet hvorfor hun har så mye hat mot meg. Hun blir kvalm bare hun ser et bilde av meg 😏 Sånn er det noen ganger. Enkelte mennesker liker ikke oss og vi gir dem dårlig energi. I fylla skriver denne jenta ofte til meg eller prater med meg. Hun klarer ikke å forstå hvorfor noen i det hele tatt liker meg 😜 Hun gir deg veldig mye oppmerksomhet til å ikke like deg... Tipper hun er tent på deg, jeg, og ikke vil innrømme det for seg selv Høres litt ut som en skaphomse som banker opp homser i fylla... Endret 9. april 2017 av Ulla Ullsokk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 9. april 2017 #7 Del Skrevet 9. april 2017 50 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Hun gir deg veldig mye oppmerksomhet til å ikke like deg... Tipper hun er tent på deg, jeg, og ikke vil innrømme det for seg selv Høres litt ut som en skaphomse som banker opp homser i fylla... Haha 😂 Fikk høre det fra ei venninne også. At for en person som hater meg så er hun besatt av å snakke dritt om kroppen min. Men det hun sier i fylla er jo ikke akkurat hyggelig da . Jaja , balanse mellom de som liker meg og de som ikke liker meg er jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. april 2017 #8 Del Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, Jessica skrev: Haha 😂 Fikk høre det fra ei venninne også. At for en person som hater meg så er hun besatt av å snakke dritt om kroppen min. Men det hun sier i fylla er jo ikke akkurat hyggelig da . Jaja , balanse mellom de som liker meg og de som ikke liker meg er jo greit Hun er selvsagt opptatt av kroppen din, ja... Hahaha! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 9. april 2017 #9 Del Skrevet 9. april 2017 39 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Hun er selvsagt opptatt av kroppen din, ja... Hahaha! 😄 Skal begynne å være ekstra hyggelig mot henne nå jeg 😂✌ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. april 2017 #10 Del Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, Jessica skrev: Skal begynne å være ekstra hyggelig mot henne nå jeg 😂✌ Jaaa! Lurt! Lag en egen tråd og fortell oss hvordan det går!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #11 Del Skrevet 9. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle kan ikke like alle. Det er ikke noe "galt" med hverken deg eller henne. Oppfør deg normalt høflig overfor henne, men ikke bruk mer energi på å analysere situasjonen. Anonymkode: 9209e...5ea Dette !!! Anonymkode: 3c040...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. april 2017 #12 Del Skrevet 9. april 2017 Det er noen veldig utadvente personer som tar mye plass, som alle andre ser ut til å like godt, men som blir hakket for brautende for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 10. april 2017 #13 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) 22 timer siden, Jessica skrev: Skal begynne å være ekstra hyggelig mot henne nå jeg 😂✌ Hvorfor ikke bare være slik du føler ovenfor henne? Det er jo unødvendig å være ekstra hyggelig mot henne? Blir ikke det litt falskt? Fokuser heller på jobb i stedet, enn alt mulig annet og henne. Vær deg selv. Endret 10. april 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 10. april 2017 #14 Del Skrevet 10. april 2017 På 8.4.2017 den 6.31, Hjärtat skrev: Når ALLE liker en person... ...da vet man at man går i 7. klasse på barneskolen. (Ref. 2005 da alle var forelska i Christoffer.) Stakkars unge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #15 Del Skrevet 10. april 2017 Det finnes mennesker som er sprudlende og morsomme. Og det finnes mennesker som misliker dem fordi de vil ikke ha sånt "tull". Da vil jo de fleste like den sprudlende personen, selv om grinebitern misliker vedkommende. At TS misliker denne eprsonen betyr ikke at det er den personen det er noe galt med, det kan være så enkelt at vedkommende har trekk som går TS på nervene. Det går an å mislike personer som er for det meste positive. Noen blir sinte fordi de blir minnet på hva de selv ikke får til som mennesker, og så legger de sinne over på den personen. Noen blir mint på mennesker de har møtt før som har behandlet dem dårlig. Noen syns kanskje de er for naive. Noen forstår ikke de hyuggelige personene og tror at personen er grunnere enn den er osv Anonymkode: 7ac6b...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #16 Del Skrevet 10. april 2017 På 8.4.2017 den 2.00, AnonymBruker skrev: Hei dere! Har dere noensinne opplevd at alle rundt deg liker en person, i mens du ikke klarer å skjønne hvorfor de gjør det? Er en jente på jobb som absolutt alle liker, snakker om og gleder seg til kommer på jobb og sosiale sammenkomster. Men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor! Hun har aldri vært noe hyggelig mot meg og det hender at hun ikke engang svarer når jeg hilser på henne. Synes ikke at hun er noe særlig hyggelig når jeg ser henne snakke med andre heller.. Er det meg det er noe galt med? Hvorfor syns alle andre at denne jenta er skikkelig kul og hyggelig bortsett fra meg? Anonymkode: 432ef...a05 Virker umiddelbart som hun lengter etter å slikke musa di. Men hater seg selv for å ha slike syndige tanker.. Anonymkode: 5d222...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 10. april 2017 #17 Del Skrevet 10. april 2017 17 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Hvorfor ikke bare være slik du føler ovenfor henne? Det er jo unødvendig å være ekstra hyggelig mot henne? Blir ikke det litt falskt? Fokuser heller på jobb i stedet, enn alt mulig annet og henne. Vær deg selv. Jeg er jo meg selv ved å være hyggelig. Ved å være noe annet enn hyggelig går jeg ned på hennes nivå og det er unødvendig 🌞 Slike personer trenger også ekstra velment hyggelig Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #18 Del Skrevet 10. april 2017 Sjalusi kalles det vel. Anonymkode: a2195...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Del Skrevet 10. april 2017 Sjalusi/misunnelse er vel en litt tynn unnskyldning? Ikke alle personlighetstyper går så godt sammen, uten at det behøver å være noe galt med noen av dem, som AB over skriver. Dessuten har jo noen mennesker to sider, den/de som blir frosset ut opplever jo en helt annen side enn den gruppen samme person prøver å gjøre inntrykk på... Anonymkode: 18252...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå