AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Er dere enig i det som kommer frem i tråden i linken, angående hets, sletting/ ikke sletting av innlegg m.m.? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1690074 Anonymkode: dd645...06a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Når brukere blir hetset og outet forstår jeg brukere sletter seg / forlater forumet. Det er ikke holdbart at brukere som blir alvorlig hetset eller outet får stå i opp til 3-4 timer før dette blir ryddet! Kjenner til 4 brukere som har tatt dette videre utenfor forumet. Anonymkode: 7f46f...0bc 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Nei, er ikke enig i det som står i den tråden. Men stiller meg 100% bak denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1644717 Anonymkode: b225c...2ee
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Har selv ei venninne som ble grovt hetset på forumet, det gikk på utseendet og klær. Hetsen ble heller ikke fjernet tiltross for flere forsøk på å stoppe hetsen og slette innleggene. Moderatorene fjernet det heller ikke og lot mobbingene fortsette og fortsette tiltross for gjentatte forsøk på rapporteringer Anonymkode: 689b9...a8a 5
Nutz Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Men på rampelys slettes ALT.... Hva med å bytte ut - jeg vet ikke jeg - ALLE moderatorene? 7
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, er ikke enig i det som står i den tråden. Men stiller meg 100% bak denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1644717 Anonymkode: b225c...2ee Morsomt tråd Lurer på om de gjorde alvor ut av det 🤔 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv ei venninne som ble grovt hetset på forumet, det gikk på utseendet og klær. Hetsen ble heller ikke fjernet tiltross for flere forsøk på å stoppe hetsen og slette innleggene. Moderatorene fjernet det heller ikke og lot mobbingene fortsette og fortsette tiltross for gjentatte forsøk på rapporteringer Anonymkode: 689b9...a8a En ting mange er enige i hvert fall er at modereringen ikke er perfekt
Gjest Winza Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Nutz skrev: Men på rampelys slettes ALT.... Hva med å bytte ut - jeg vet ikke jeg - ALLE moderatorene? Eller slette rampelys, alle de tåpelige blogge trådene tar bort mye tid fra moderatorene slik at det tar lengre tid før andre tråder blir ryddet..
lalalala3 Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Jeg ble beskyldt for å oppfordring til selvmord, og kastet ut av forumet-uten så mye som en dialog. Jeg er her nå ett par uker pga ett ekstremt kjedelig kurs, og trenger noe å gjøre under kurset.også melder jeg meg ut igjen.
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, lalalala3 skrev: Jeg ble beskyldt for å oppfordring til selvmord, og kastet ut av forumet-uten så mye som en dialog. Jeg er her nå ett par uker pga ett ekstremt kjedelig kurs, og trenger noe å gjøre under kurset.også melder jeg meg ut igjen. Er du ikke redd for at de oppdager du er den samme brukeren og utestenger deg igjen?
lalalala3 Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Er du ikke redd for at de oppdager du er den samme brukeren og utestenger deg igjen? Nope, de har allerede vært inne å sjekke kontoen min.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 11 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Eller slette rampelys, alle de tåpelige blogge trådene tar bort mye tid fra moderatorene slik at det tar lengre tid før andre tråder blir ryddet.. Ja, for ellers på KG er det overhodet ingen tåpelige tråder. Anonymkode: 01fee...486 4
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, for ellers på KG er det overhodet ingen tåpelige tråder. Anonymkode: 01fee...486 Ikke noe som slår en hel forum del, hva er poenget med å bruke masse tid på å diskutere og kritisere bloggere? Poenget er at det tar mye fokus vekk fra de andre forum delene slik det tar lengre tid før tråder blir ryddet og det er ikke bra
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, lalalala3 skrev: Nope, de har allerede vært inne å sjekke kontoen min. Ah, synes det er rart du ble anklaget for noe så alvorlig og du fikk ikke mulighet til å forklare deg engang før du ble utestengt? Har sett flere før som har klaget på urettferdig og gal utesgengelsr for ting de ikke har gjort, ikke kjekt /:
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere enig i det som kommer frem i tråden i linken, angående hets, sletting/ ikke sletting av innlegg m.m.? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1690074 Anonymkode: dd645...06a For tiden? Tråden er jo fra 2015 Anonymkode: da800...955
Gjest Winza Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For tiden? Tråden er jo fra 2015 Anonymkode: da800...955 Mon tro om Eduard lusker rundt på forumet
lalalala3 Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 (endret) 9 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ah, synes det er rart du ble anklaget for noe så alvorlig og du fikk ikke mulighet til å forklare deg engang før du ble utestengt? Har sett flere før som har klaget på urettferdig og gal utesgengelsr for ting de ikke har gjort, ikke kjekt /: . Endret 8. april 2017 av lalalala3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Ikke noe som slår en hel forum del, hva er poenget med å bruke masse tid på å diskutere og kritisere bloggere? Poenget er at det tar mye fokus vekk fra de andre forum delene slik det tar lengre tid før tråder blir ryddet og det er ikke bra Men ser du ikke at selv om du ikke ser poenget, er det andre som gjør det? Det er ikke bare dine interesser som gjelder. Dette er et forum der folk har ulike ting de er engasjert i. Noen er opptatt av bloggere, mens andre er mer opptatt av om yngre kvinner er penere enn eldre kvinner (x 1000 tråder), tråden Fortell noe skikkelig uinteressant!, handler om nettopp det. Så har vi tråder der folk legger ut bilde av kroppen sin, eller tråden om hender, tråder om føtter, tråder om negler. På Sosial prat, finner du skravletråder om alt mulig. På seksualitet spretter den ene runketråden etter den andre opp. Forumet her er for alle, bare vi oppfører oss som folk. Anonymkode: 01fee...486 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 Mange her som gjør ett stort nummer av å melde seg ut og sletter nicket sitt. Lager til og med et farvel tråd. Og gjør ett like stort nummer av det når de kommer tilbake en til to uker senere fordi noen har "stjålet" nicket deres. Jeg er ikke så mye på alle forumene her inne, men hvordan blir man outet her inne? Hvilket type hets blir man utsatt for? Anonymkode: cad56...a2c 2
lalalala3 Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange her som gjør ett stort nummer av å melde seg ut og sletter nicket sitt. Lager til og med et farvel tråd. Og gjør ett like stort nummer av det når de kommer tilbake en til to uker senere fordi noen har "stjålet" nicket deres. Jeg er ikke så mye på alle forumene her inne, men hvordan blir man outet her inne? Hvilket type hets blir man utsatt for? Anonymkode: cad56...a2c Er vel bare å se på denne tråden her nå vel? Ha en god påske videre,folkens I am out! 1
lalalala3 Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 (endret) 9 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ah, synes det er rart du ble anklaget for noe så alvorlig og du fikk ikke mulighet til å forklare deg engang før du ble utestengt? Har sett flere før som har klaget på urettferdig og gal utesgengelsr for ting de ikke har gjort, ikke kjekt /: Misforsto litt der,men ja jeg tror det er veldig vanlig og at det er mange som opplever det. Min feil var at jeg gjentatte ganger skrev mye negativ rettet mot moddene og de ble irriterent, og brukte en bogus grunn, innlegget mitt ble slettet, jeg ble kastet ut- ny mod redigerte tråden med ny grunn til moderasjoen OG mitt innlegg fikk stå igjen. sjekk twitter, hastag kvinneguiden. Endret 8. april 2017 av lalalala3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå