AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Del Skrevet 7. april 2017 Kjæresten til søsteren min er 27 år og mor hjemme hos Sine foreldre fordi han sparer til egenkapital. Han har full jobb og greit betalt. Han bidrar ikke hjemme verken økonomisk eller med husarbeid. Er dette noe folk ser på som innafor og greit? Anonymkode: 063c3...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Del Skrevet 7. april 2017 Herregud, betaler han ikke for seg? Ekstremt bortskjemt ihvertfall. Anonymkode: ff6e5...e2e 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Del Skrevet 7. april 2017 At han bor hjemme for å spare opp egenkaptial virker greit nok, men at han ikke bidrar med noe som helst i husholdningen er en no-go for meg. Så snart han flytter hjemmefra, og inn med en dame, så blir det samme visa. Mor bytta ut med dama. Nei takk. (Dette er meget typisk, men med sine få unntak) Anonymkode: 96213...30a 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Del Skrevet 7. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bidrar ikke hjemme verken økonomisk eller med husarbeid. Anonymkode: 063c3...b8e Hvordan vet du det? Uansett så lenge det er greit for foreldrene, ser jeg ikke problemet..? Anonymkode: 5eed4...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #5 Del Skrevet 7. april 2017 Tenker det er helt og holdent opp til foreldrene hans å avgjøre hva som er greit og ikke når det kommer til det. Noen foreldre har økonomi til å hjelpe barna sine med noen slanter den dagen de skal kjøpe seg noe selv. Andre har ikke det, og da er det mer gunstig å la sønnen/dattera bo hjemme mens de sparer opp selv. Anonymkode: ec7d7...f4b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Del Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Uansett så lenge det er greit for foreldrene, ser jeg ikke problemet..? Anonymkode: 5eed4...80f Fordi søsteren min har sagt det? Problem og problem.. Personlig kan jeg ikke skjønne at en mann i sin beste alder orker å måtte spørre moren sin om lov til å ha kjæresten på overnatting f.eks. Og skjønner ikke moten som gidder å ta skittentøyvasken for en voksen (giddalaus) mann. TS Anonymkode: 063c3...b8e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #7 Del Skrevet 7. april 2017 Det får jo være opp til hver enkelt familie. Anonymkode: 45cd2...48d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #8 Del Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi søsteren min har sagt det? Problem og problem.. Personlig kan jeg ikke skjønne at en mann i sin beste alder orker å måtte spørre moren sin om lov til å ha kjæresten på overnatting f.eks. Og skjønner ikke moten som gidder å ta skittentøyvasken for en voksen (giddalaus) mann. TS Anonymkode: 063c3...b8e Nei, men nå er det jo heller ikke du som er sammen med han da. Ser ikke hvorfor du bryr deg sånn. Anonymkode: 45cd2...48d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #9 Del Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men nå er det jo heller ikke du som er sammen med han da. Ser ikke hvorfor du bryr deg sånn. Anonymkode: 45cd2...48d Brukte han mest som eksempel. Lurer på hva folk synes om det generelt. Relax. Anonymkode: 063c3...b8e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #10 Del Skrevet 7. april 2017 skjønner ikke hvorfor du bryr deg. du har absolutte ingenting med dette å gjøre. og jeg tviler på at søstra di er der 247 Anonymkode: 5eed4...80f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #11 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg synes det er lite attraktivt og det gir meg assosiasjoner til uselvstendighet, selv om det ikke nødvendigvis trenger å være sant. Forstår godt at det kan være en god løsning da. Anonymkode: 29d9d...aca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #12 Del Skrevet 7. april 2017 Søstra di er en veldig dårlig kjæreste som sitter å snakker drit om kjæresten sin til deg. Anonymkode: 5eed4...80f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #13 Del Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: skjønner ikke hvorfor du bryr deg. du har absolutte ingenting med dette å gjøre. og jeg tviler på at søstra di er der 247 Anonymkode: 5eed4...80f Les over Anonymkode: 063c3...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uffda Skrevet 7. april 2017 #14 Del Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søstra di er en veldig dårlig kjæreste som sitter å snakker drit om kjæresten sin til deg. Anonymkode: 5eed4...80f Høres ut som en helt vanlig kvinne. Hvis hun ikke suger derimot, da er jeg enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #15 Del Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Les over Anonymkode: 063c3...b8e Jeg har lest, dette har du ingenting med, og søstra di er en veldig dårlig kjæreste ved å snakke drit om kjæresten din til deg. Dette er opptil hva foreldrene synes er greit eller ikke. Og søstra di som du er skrevet er ikke der 24/7- Anonymkode: 5eed4...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #16 Del Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søstra di er en veldig dårlig kjæreste som sitter å snakker drit om kjæresten sin til deg. Anonymkode: 5eed4...80f Drit? Hun fortalte bare harde fakta fordi hun har vært fortvilet en god stund og trengte en å snakke med. Selvfølgelig ikke bare pga dette, men dette er en del av det. Anonymkode: 063c3...b8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #17 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg velger å ingnorer en viss bruker her nå. Anonymkode: 5eed4...80f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 7. april 2017 #18 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten til søsteren min er 27 år og mor hjemme hos Sine foreldre fordi han sparer til egenkapital. Han har full jobb og greit betalt. Han bidrar ikke hjemme verken økonomisk eller med husarbeid. Er dette noe folk ser på som innafor og greit? Anonymkode: 063c3...b8e bortskjemt. da meg og min bror var 18 måtte vi begge flytte ut. jeg fikk være til 19 år fordi jeg ikke hadde begynt som lærling enda.må innrømme jeg slet litt de første årene og det tror jeg min bror også gjore. nå har jeg 2 hus og god lønn og min bror går det også bra med. folk som bor hjemme og suter på mamma sin pupp i voksen alder blir aldri voksen Endret 7. april 2017 av brownbrown 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 7. april 2017 #19 Del Skrevet 7. april 2017 Hvordan kan et voksent mennekse ha samvittighet til å ikke betale for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #20 Del Skrevet 7. april 2017 Med dagens boligmarked er dette en løsning fler og fler antakelig må ty til dersom man ikke har foreldre eller besteforeldre som kan trø til økonomisk. Å spare opp 15% EK + buffer + være på leiemarkedet er vanskelig for mange. Å ikke bidra hjemme synes jeg derimot er veldig spesielt. Det gjorde vel de fleste av oss siden barneskolen. Så jeg hadde ikke hatt problem med spare opp EK delen, men da måtte vi ha overnatter hos meg og ikke noen latsabb... Anonymkode: 637b2...e83 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå