solo177 Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 (endret) Hei. Jeg har nettopp vært hos frisøren og fikk vask og styling mens jeg var der. Frisøren sprayet på med hårspray i hodebunnen, noe jeg stusset litt på.. Resultatet ble bra men håret ble nesten fett med engang rett etter timen. Prøvde å vaske det på nytt men det er klissete og fortsatt fett akkurat der hun sprayet på med hårspray. Forsøkte igjen med å bruke masse sjampo og massere det godt inn der det er fett men det er fortsatt like klissete og fett :-( Hva annet kan jeg gjøre? Bortsett fra å kjøpe rensesjampo (som ikke er spesielt billig)... Endret 7. april 2017 av solo177
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Bruk tørrsjampoo. Ellers går det vekk etter mange nok vask. Anonymkode: 64571...60f 1
dillyduzit Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Hva slags shampo bruker du nå? Personlig (og når jeg ikke gidder) så head & shoulders renser opp riktig så godt for meg når jeg har ved et uhell klart å ta i litt (les: mye) for mye produkter, shamponerer 2-3 ganger og kun balsam i tuppene. Ellers ville jeg kanskje gått tilbake og forklart situasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Ta en runde med Zalo! Funker fett. (Hehe) Anonymkode: 1f2d6...531 1
solo177 Skrevet 7. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, dillyduzit skrev: Hva slags shampo bruker du nå? Personlig (og når jeg ikke gidder) så head & shoulders renser opp riktig så godt for meg når jeg har ved et uhell klart å ta i litt (les: mye) for mye produkter, shamponerer 2-3 ganger og kun balsam i tuppene. Ellers ville jeg kanskje gått tilbake og forklart situasjonen. Varierer veldig mye, men det går som oftest i define og sunsilk. Har ikke hatt problemer med fett hår før (pleier å vaske det hver 3.dag).
dillyduzit Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, solo177 skrev: Varierer veldig mye, men det går som oftest i define og sunsilk. Har ikke hatt problemer med fett hår før (pleier å vaske det hver 3.dag). Prøv head & shoulders, fin shampo dersom du har brukt for mye produkter, håret ble litt mørkere enn det du hadde tenkt når du farger det, etc ved flere gangers bruk ganske så ofte, men god til å roe ned hodebunnen litt når den virker litt stresset og sår. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 8 minutter siden, solo177 skrev: Hei. Jeg har nettopp vært hos frisøren og fikk vask og styling mens jeg var der. Frisøren sprayet på med hårspray i hodebunnen, noe jeg stusset litt på.. Resultatet ble bra men håret ble nesten fett med engang rett etter timen. Prøvde å vaske det på nytt men det er klissete og fortsatt fett akkurat der hun sprayet på med hårspray. Forsøkte igjen med å bruke masse sjampo og massere det godt inn der det er fett men det er fortsatt like klissete og fett :-( Hva annet kan jeg gjøre? Bortsett fra å kjøpe rensesjampo (som ikke er spesielt billig)... Det ser fettete ut, men dete r sprayen du ser ikke fett. Anonymkode: 963ba...b5d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Det er stor forskjell på fetthår og fett hår. Hvis du etter frisørbesøk har fått fetthår på hodet, har du nok tatt litt av et museløft! Anonymkode: 3782a...797 2
Charlotteul Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 Elsker når folk ikke behersker orddeling. Hvilken frisør går du til som trimmer fetthår? mulig jeg legger inn en bestilling 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 Jeg hadde samme problem som deg, høres det ut som. Prøvde enorme mengder shampoo, funket ikke. Zalo gjorde susen, utrolig nok. Prøv det Anonymkode: 97b5f...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Charlotteul skrev: Elsker når folk ikke behersker orddeling. Hvilken frisør går du til som trimmer fetthår? mulig jeg legger inn en bestilling Mener du særskriving? Anonymkode: 97b5f...e6a 1
solo177 Skrevet 7. april 2017 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2017 Slikt skjer når man skriver i farta endret det nå, sånn at det ikke blir misforståelser her ;-)
solo177 Skrevet 7. april 2017 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde samme problem som deg, høres det ut som. Prøvde enorme mengder shampoo, funket ikke. Zalo gjorde susen, utrolig nok. Prøv det Anonymkode: 97b5f...e6a Okei, skal gi det et forsøk
Charlotteul Skrevet 7. april 2017 #15 Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du særskriving? Anonymkode: 97b5f...e6a Ja? Skjønte du ikke det da jeg skrev orddeling?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #16 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Charlotteul skrev: Ja? Skjønte du ikke det da jeg skrev orddeling? Orddeling er noe annet enn særskriving. Anonymkode: ea1c2...c46 3
Lady Skrevet 7. april 2017 #17 Skrevet 7. april 2017 1 time siden, solo177 skrev: Hei. Jeg har nettopp vært hos frisøren og fikk vask og styling mens jeg var der. Frisøren sprayet på med hårspray i hodebunnen, noe jeg stusset litt på.. Resultatet ble bra men håret ble nesten fett med engang rett etter timen. Prøvde å vaske det på nytt men det er klissete og fortsatt fett akkurat der hun sprayet på med hårspray. Forsøkte igjen med å bruke masse sjampo og massere det godt inn der det er fett men det er fortsatt like klissete og fett :-( Hva annet kan jeg gjøre? Bortsett fra å kjøpe rensesjampo (som ikke er spesielt billig)... Du trenger ikke kjøpe rensesjampo. Bare bland inn litt natron i sjampoen 😃 Fungerer like bra
Charlotteul Skrevet 7. april 2017 #18 Skrevet 7. april 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orddeling er noe annet enn særskriving. Anonymkode: ea1c2...c46 Åååhhh jeg må revurdere min rolle i denne verdenen.. dette var kleint 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå