Gå til innhold

Arbeidsledig og deppa.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp mistet jobben og satte meg selvsagt ned for å sjekke hva gamle bekjente og barndomsvenner jobber med og fant ut at mange av de verste drittsekkene på skolen og ungdomstida både har store villaer og kjører sportsbiler, sitter i styrer og driver holdingselskap og har inntekter det dobbelte av jeg med min sivilingeniørgrad. Hadde vel innerst inne håpet at karmaen innhentet dem, men akk nei..

Noen flere som har hatt det slik?

Anonymkode: 447a2...c73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp mistet jobben og satte meg selvsagt ned for å sjekke hva gamle bekjente og barndomsvenner jobber med og fant ut at mange av de verste drittsekkene på skolen og ungdomstida både har store villaer og kjører sportsbiler, sitter i styrer og driver holdingselskap og har inntekter det dobbelte av jeg med min sivilingeniørgrad. Hadde vel innerst inne håpet at karmaen innhentet dem, men akk nei..

Noen flere som har hatt det slik?

Anonymkode: 447a2...c73

Vet hva du mener og er enig med deg. Tenker på sosiopat eksen min som ble headhuntet til lederstilling (uten å ha hatt kompetanse som leder), kjøpte seg hus, ble kjæreste med hun han var utro med, arvet hytte, m.fl. Drittsekken fikk alt mens jeg slet økonomisk, hadde kun råd til en ekkel leilighet, ingen hytte, bil eller kjæreste. Karma finnes ikke! 

Ingenting vi kan gjøre i slike saker. Må bare overse og ikke tenke på dem. Håper det blir vår tur en dag. 

Anonymkode: 30249...60b

AnonymBruker
Skrevet

Typisk at sosiopater blir headhuntet til lederstillinger, verdiene er ikke hva de en gang var. 

Anonymkode: f80fe...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...