Gå til innhold

hjelp:( klarte å avinstallerde programvaren for trådløs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hjelp:( klarte å avinstallerde programvaren for trådløs nett(jensen?) og nå har jeg ikke internett. Lett og lett etter den cdn som fulgte med å vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Anonymkode: a1659...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

avinstallere*

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten kan du koble til med kabel og laste ned driveren eller laste ned driveren fra en annen pc og ta den over på en minnepenn. Du kan finne ut hvilket nettverkskort du har i enhetsbehandling. 

http://healthvalidator.com/nb-no/devmgr/html/5c8521f1-3e2e-468d-9cb2-9ebd171af4af.htm

Anonymkode: 1175a...0fb

tusen takk for svar. Hva er enhehetsbehandling? trenger jeg å vite hva slags nttverkskort jeg har? har ikke peillig på data altså:(

Anonymkode: a1659...955

AnonymBruker
Skrevet

For å kunne finne driver (programvaren) til nettverkskortet må du vite hvilket nettverkskort du har. Da kan du søke det opp på Internett og finne den samme driveren som er på cden du ikke finner.

Du kan finne ut hvilket nettverskort du har via enhetsbehandling. 

Anonymkode: 1175a...0fb

AnonymBruker
Skrevet

På hjemmesiden til laptop-produsenten vil du finne nedlastingslinker til driverne du trenger, tror ihvertfall de aller fleste har det tilgjengelig på nett. Modellnummeret du trenger for å søke det opp på hjemmesiden finner du på en lapp på undersiden av PC'en.

Anonymkode: 3b25b...cee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...