Gå til innhold

Kan du ikke finne noen snart, så jeg kan få barnebarn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja mamma, jeg er jo singel med vilje! 32 år og singel, akkurat det jeg hadde planlagt. Det er jo bare å finne noen, ikke noe problem😇 

Anonymkode: b3ccf...c0a

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha 32 år er jo ikke gammalt . nyt livet du kjære deg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh, sånne tankeløse kommentarer er så irriterende! Veldig unødvendig. Enten er man vel singel fordi man trives slik, ellers så er man singel fordi man ikke har funnet noen ennå. Ved begge tilfeller er en sånn kommentar tankeløs og bare egnet for å få vedkommende til å føle seg dårlig. Selv om det sikkert ikke er ment sånn. 

Anonymkode: 1589b...545

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Be mamma ta sin del ansvaret og la henne betale for kunstig befruktning for deg hvis hun vil ha barnebarn nå?

Anonymkode: 9107a...a00

• Liker 3
Skrevet

<--- Singel ;) *wink wink*

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ardenus skrev:

<--- Singel ;) *wink wink*

Er det deg på bilde så glem det. *vink vink*

Anonymkode: 9ae70...83a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Be mamma ta sin del ansvaret og la henne betale for kunstig befruktning for deg hvis hun vil ha barnebarn nå?

Anonymkode: 9107a...a00

Kan jo ikke få barn uten å være gift da.. det sier seg jo selv. 

Anonymkode: c1512...c92

Skrevet

Visste ikke at det var en menneskerett å få barnebarn, jeg? Kanskje vedkommende burde vurdere å ta seg en bolle?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig egoistisk kommentar av moren din. Hvorfor er hennes behov for barnebarn det viktigste her?

Anonymkode: 82e90...10b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skaffet meg en hund og begynt å referere til den som barnebarnet. Kler den opp og sender bilder med "første ditt og datt". Tror min kjære mor begynner å bli lei :P 

Anonymkode: c0892...d83

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det deg på bilde så glem det. *vink vink*

Anonymkode: 9ae70...83a

Om du er så slem så er det ikke rart du er singel.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått høre den. Da sier jeg "vel finn en kjekk kar til meg så får vi se"!

Jeg er syk, så jeg ser ikke for meg å skulle få barn helt enda, men snart. Siden jeg er syk så er det ikke så mange steder jeg kan i det hele tatt finne en mann. Jeg orker ikke nettdating/tinder så da blir det å finne drømmemannen når jeg en gang i blandt stikker på byen. Hva er sjansen for å finne mannen i ditt liv der? :sjokkbla::fnise:

Anonymkode: dc60b...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...