Gå til innhold

Damer uten truse ute på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er disse damene løsere enn andre norske damer?

Anonymkode: 10005...726

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke en vagina blir nevneverdig løsere av å ikke bruke truse på byen.

Anonymkode: aecc0...ecb

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det har noen sammenheng.

Anonymkode: e7e68...db7

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig? Ja. Jeg har aldri gått uten truse, kunne aldri falt meg inn. Har heller ingen venninner som har gått uten eller i det hele tatt vurdert det. Tenker som så at det er en viss type jente som går på byen uten truse. 

Når man drikker, skal opp og ned av sofa/trapper osv. sier det seg selv at det er lurt å ha på truse. Hvis man lar vær er man nok veldig bevisst på at noe kan skje. Og da er man kanskje litt mer seksuelt frigjort enn andre. Nå er det sikkert flere som går uten truse og ikke er sånn, men mesteparten er nok "den typen".

MEN det betyr ikke at de er mindre verdt eller at det er noe negativt. Folk får gjøre som de vil, og søke sin egen lykke.

Anonymkode: cd8ae...b4f

• Liker 5
Skrevet

De er nok definitivt på "jakt", ja. Sikkert greit å ikke måtte fomle med å få av trusa (eller få den revet opp av sprengkåt hannkjønn) senere, om det skulle bli noe. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en på jobben som innleder samtaler  i heisen om morgenen, med at hun lurer på om hun har husket å ta på truse. Hun pleier å gå i miniskjørt, og ja hun har glemt truse i igjen.

Anonymkode: a20a3...a48

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bare nevner det: damer med underlivssopp pleier også å gå truseløs. 

Anonymkode: c7f22...650

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ingen anelse.  Kansje de bare ikke liker å bruke truse.  

Anonymkode: b9329...b3e

• Liker 4
Skrevet

Det finnes også de jenter som får en tenning i å gå uten undertøy, uten at det betyr at de jakter nytt mannfolk.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte oppstår denne situasjon i livet ditt egentlig? 

Anonymkode: 750c3...cc8

• Liker 1
Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg går stort sett alltid uten truse når jeg har inntilsittende klær, også på byen. Ikke er jeg på jakt av den grunn - jeg er lykkelig forlovet, og har heller aldri jaktet sex på byen. Jeg bare foretrekker å være fri fra trusekanter og syns det er mer komfortabelt. Det er veldig lett å sitte/gå/bevege seg slik at man ikke blotter seg, så lenge man er bevisst på det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert noen uten truse som er seksuelt frigjorte men det gjelder langt fra alle. Noen går uten truse, f.eks. fra standa, av helsemessige årsaker.

Anonymkode: b5658...32c

Skrevet

De som glattbarberer seg bør gå uten truse for å lufte ho litt. Og sove uten truse.

AnonymBruker
Skrevet

Så du har dratt av dem det da? Du.. det er ikke sikkert disse vil det altså.

Anonymkode: a8231...cdb

AnonymBruker
Skrevet

De damene som flasher at de går uten truser er nok løsere enn de fleste. Dvs forteller om det og eller går i minimale mini skjørt. De andre er vanligvis helt vanlige.

Anonymkode: a20a3...a48

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 7. april 2017 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Er disse damene løsere enn andre norske damer?

Anonymkode: 10005...726

Ikke nødvendig hvis , mange som sitter godt med beina i kors og som setter seg på huk med beina sammelet når tar opp ting fra gulvet .  Mange av disse er truseløse uten og vise det frem til alt og alle ..  Hender ofte at ingen får vite om det til og med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, pils skrev:

Ikke nødvendig hvis , mange som sitter godt med beina i kors og som setter seg på huk med beina sammelet når tar opp ting fra gulvet .  Mange av disse er truseløse uten og vise det frem til alt og alle ..  Hender ofte at ingen får vite om det til og med. 

Hvordan vet du dette?

Anonymkode: be14d...945

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du dette?

Stattestikk føring jeg har gjort i mitt hodet tilsier dette ... At er stor sannsynlighet for dette.  Ut i fra opplevelser og nettlesing blir regnestykket enkelt ...

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, pils skrev:

Stattestikk føring jeg har gjort i mitt hodet tilsier dette ... At er stor sannsynlighet for dette.  Ut i fra opplevelser og nettlesing blir regnestykket enkelt ...

:hoho:

• Liker 3
Skrevet

Damer som er ute og lufter dåsa i full offentlighet, ville jeg gått utfra ville ha seg ei beta, ja... kan godt hende at det ikke stemmer, men jeg kan ikke være den eneste som tenker det...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...