Gruselgrafs Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Typisk dette... Her adopterer jeg en kattepus med hvit tykk pels, og så er katta stein dau *snufs* Etter å ha foretatt en utvendig "obduksjon", så kunne jeg konstatere at den er 'Made in China', så den har nok ikke tålt den lange reisa. Nå er den plassert i hagen, så får håpe at nabokattene som driter ned plena forstår at det har kommet en ny sjef på eiendommen... 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Gratulerer og kondolerer Anonymkode: bc6ec...19b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Legg ut agurker på plenen istedet, katter er livredde for agurk! Anonymkode: d07bd...11f 1
fiole Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg ut agurker på plenen istedet, katter er livredde for agurk! Anonymkode: d07bd...11f
Gruselgrafs Skrevet 7. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2017 (endret) Har hørt om appelsinskall og hvitløk men ikke agurker. Tenkte jeg skulle prøve med en kunstig katt og se hvordan det virker. Trodde først det var en ekte dau katt når jeg fant den, men det var det heldigvis ikke. Fant en død røyskatt for et par år siden, den har fått hedersplassen her i stua! (qra re evxgvtabx hgfgbccn qn ) Endret 7. april 2017 av Gruselgrafs 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Katter tror at agurken er en slange. Det er faktsik sant at de er livredde. Søk opp YouTube videoer og du får deg en god latter Anonymkode: d07bd...11f 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katter tror at agurken er en slange. Det er faktsik sant at de er livredde. Søk opp YouTube videoer og du får deg en god latter Anonymkode: d07bd...11f Kanskje det funker best på katter i land med mer slanger enn her, en venninne prøvde det på sine og de gadd ikke bry seg. Anonymkode: 13b08...4cd 3
NonJuan Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Ja synes du skal gå til innkjøp av en drøss med agurker og legge rundt på plenen! 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, NonJuan skrev: Ja synes du skal gå til innkjøp av en drøss med agurker og legge rundt på plenen! En drøss med slanger fra dyrebutikken, langt mer effektivt. Agurker råtner, plastlekeslanger råtner langt langsommere. Anonymkode: 55de3...724 1
Forundret.. Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katter tror at agurken er en slange. Det er faktsik sant at de er livredde. Søk opp YouTube videoer og du får deg en god latter Anonymkode: d07bd...11f Fra katt til fugl. Jeg kjøpte slanger og øgler til å binde opp planter, fant dem på hageavdelingen på biltema. Har aldri hatt så mye blåbær på buskene som jeg hadde i fjor, trolig har fuglene trodd at jeg har ''udyr'' på blåbærbuskene ☺ 2
fiole Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 Ok, nå fikk jeg en god latter. Agurker skremmer katter....den var ny....Et sted langt bak i hodet har jeg en formening om at det er spesielle planter katter ikke utstår lukta på.....om du har noen som driter i bedet ditt......Det blir jo himmla dyrt om du skal legge agurker utover....Har du drivhus? Og er du riktig uheldig så kan det være at du har vekster som katter liker lukta på, for de vokser villt her i landet...lukten virker opphissende på dem rett og slett. 1
Forundret.. Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 Lærte en gang at koriander holdt snegler, katter osv borte fra bedet.. Jeg selv taklet ikke lukta så jeg endte opp med å fjærne den
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #13 Skrevet 7. april 2017 De videoene med agurker handler hovedsaklig om at mennesker legger agurker et sted kattene ikke forventer dem. Det handler om å kveppe, ikke nødvendigvis at katten er redd agurken. Tror nok ikke de vil vise samme reaksjon om man legger en agusk ute på plenen Anonymkode: e7936...b68
fiole Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 Tagetes (Fløyelsblomst) lukter huggorm spør du meg, og hva den lukter for en katt må være ubeskrivelig....den holder kattene borte Du kjenner ikke lukten før du stikker nesa nedi.....katten derimot, kjenner lukta om den bor i nabolaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå