monrox Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hei. Litt rart innlegg kanskje men, jeg har egentlig veldig lyst til å farge håret mørkt igjen.. Har hatt lyse striper i 2 års tid nå, og kjenner jeg trenger forandring.. Men så har det seg slik at jeg har fått kommentarer om at jeg plutselig ser så mye eldre ut når jeg farger håret mørkt. Og jeg tror disse kommentarene har gått innpå meg. Nå er jeg snart 30, og jeg vil jo se så ung ut som mulig. Og jeg merker at hvis jeg går med mindre sminke eller med rosa klær så får jeg kommentarer på at jeg ser så ung ut Jeg skulle ønske jeg ikke brydde meg! Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget! Er det noen som har samme erfaring? At du blir oppfattet som eldre enn du er pga hårfargen?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Mulig du ser mer sofistikert og voksen ut med mørkt hår? Det er vel ikke nødvendigvis sånn at du ser mer rynkete ut liksom. Jeg liker en litt mer voksen stil jeg da, så hadde ikke likt å bli tatt for å være yngre på grunn av "ungdommelig hår-/klesstil". Men du må jo bare føle på det der selv. Er det virkelig så ille å bli tatt for å være så gammel som man er altså? 30 år er jo ikke gammelt. Skjønner mer greien når man er 50, og vil bli tatt for å være 40 - da går det vel mer på kropp og rynker enn andre ting. Anonymkode: 61242...81d 1
Cathrine88 Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Kanskje du har valgt feil farge? Alle, uavhengig av alder, ser jo mer slitne og grå ut med en hårfarge som ikke passer hudtonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå