AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Trenger litt inspirasjon til å gå tur med hunden. Hva gjør dere? Går dere samme tur hver gang? Forskjellige turer? Leker dere? Trener dere? Om dere trener, hva trener dere osv. Dere trenger ikke svare på spørsmålene, bare lurer på hvordan turen din er/hvordan dagens tur har vært idag Anonymkode: 3611d...b53
Pioner Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Jeg går mye de samme turene med hunden min. Noen ganger tar jeg med meg en ball som jeg kaster til hun og vi "jager" hverandre mens vi leker med ballen. Eller så prøver jeg å gå nye turstier i nærområdet ( er ikke så godt kjent så Sr ikke gått alle plasser). Det er ganske spennende å gå i nye stier i skog og mark og ikke ane helt hvor man er før man plutselig kommer ut i veien igjen. Jeg bor veldig landlig så er jo ikke alle som har denne muligheten men.. enkelte ganger hvis kjæresten skal på butikken eller skla noen ærend så går jeg samtidig som han kjører også plukker han meg opp på vei tilbake. Da slipper jeg å tenke på at jeg snart må snu før det blir for langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå