AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Noen som har brukt det? Er det et bra for? Anonymkode: d9fbe...c65
Cyndaquil Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 (endret) Ikke bruk det 😊 Som alle andre matbutikk for inneholder de bare dritt og salt som ikke er bra for katten din. Bruk heller Royal Canin eller Hill's som selges på dyrebutikker og dyreleger. Inneholder det katten trenger og de har for etter behov også. Det er litt dyrere for, men kjøper du store sekker går kiloprisen ned. Pus vil også spise mindre på sikt for å bli mett fordi der er god er ernæring, contra butikk maten som kan sammelinges med Grandiosa for mennesker. Har du 365 MasterCard dår du 20% avslag på kattemat på denne nettbutikken og kan spare mer https://animail.no/katt Jeg har hatt flere katter som har fått royal canin hele livet. Eldste ble 17 år før hun døde, en 12 og en 14år. Ingen hadde problem med nyrene eller urinveiene tross høy alder. Har to katter som ennå lever som er 13 år og 9år, ingenting galt med dem takket være kvalitetsmat og god stell Endret 7. april 2017 av aicelain 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 På Friday, April 07, 2017 den 20.31, aicelain skrev: Ikke bruk det 😊 Som alle andre matbutikk for inneholder de bare dritt og salt som ikke er bra for katten din. Bruk heller Royal Canin eller Hill's som selges på dyrebutikker og dyreleger. Inneholder det katten trenger og de har for etter behov også. Det er litt dyrere for, men kjøper du store sekker går kiloprisen ned. Pus vil også spise mindre på sikt for å bli mett fordi der er god er ernæring, contra butikk maten som kan sammelinges med Grandiosa for mennesker. Har du 365 MasterCard dår du 20% avslag på kattemat på denne nettbutikken og kan spare mer https://animail.no/katt Jeg har hatt flere katter som har fått royal canin hele livet. Eldste ble 17 år før hun døde, en 12 og en 14år. Ingen hadde problem med nyrene eller urinveiene tross høy alder. Har to katter som ennå lever som er 13 år og 9år, ingenting galt med dem takket være kvalitetsmat og god stell En sånn stor sekk med purina proplan koster ihvertfall 699 på plantasjen, så jeg vil ikke akkurat kalle det et billig matbutikkfor. Noen som har erfaring med det?☺ Anonymkode: d9fbe...c65
Nordvesta Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Jeg bruker Purina til min katt. Hun har problemer med nyrene (oppdaget det da hun hadde blod i urinen. det opphørte etter at jeg begynte med Purina) og skal ikke ha så mye salt i maten. Fikk Purina anbefalt av dyrelegen. Bruker den varianten som er til steriliserte katter og har brukt den i flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå