AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hvem vil være så snill å lage påskekrim på KG for oss? På forhånd tusen takk Anonymkode: 0fcbe...cac
fiole Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Da lurer jeg på om det er mulig å lese noen av de påskekrim som har vært her, så jeg kan se hvordan det ble gjort tidligere 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 4 minutter siden, fiole skrev: Da lurer jeg på om det er mulig å lese noen av de påskekrim som har vært her, så jeg kan se hvordan det ble gjort tidligere Hei og takk for innspill Jeg vet ikke om det har vært påskekrim på KG tidligere. Kanskje noen andre som vet, kan gi oss tilbakemelding om det Anonymkode: 0fcbe...cac 1
fiole Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei og takk for innspill Jeg vet ikke om det har vært påskekrim på KG tidligere. Kanskje noen andre som vet, kan gi oss tilbakemelding om det Anonymkode: 0fcbe...cac Ja det hadde jo vært koselig det. Det var en annen bruker som nevnte det samme noen uker siden... 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, fiole skrev: Ja det hadde jo vært koselig det. Det var en annen bruker som nevnte det samme noen uker siden... Åh, så bra Kanskje den brukeren har fått igang noe Påskekrim allerede? Anonymkode: 0fcbe...cac 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 Vi kan jo lage en sammen? Anonymkode: cce76...dc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå