fxnuabo Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hei! jeg har fått tilsendt kontrakten min fra den nye jobben jeg søkte på i Oslo Kommune. i kontrakten står det følgende :"Lønnsramme 003, alternativ 4, lønnstrinn 07, lønnsansinnitet 1.05.2017" hvilken timelønn er det jeg kommer til å få? Synes det er vanskelig å lete i Oslo kommunes lønningsramme (https://www.oslo.kommune.no/politikk-og-administrasjon/jobb-i-oslo-kommune/lonns-og-arbeidsforhold/), håper noen er bedre på dette enn meg. Jeg håper å havne på minst 160, da jeg har tidligere har jobbet 3 år på sykehjem, og ved min forrige jobb tjente jeg 160 kr timen, min tidligere jobb var privat og ikke offentlig slik som Oslo kommune er så har forståelse for at det kan bli ulikheter i lønn, men siden jeg tidligere har 3 års pleieerfaring fra sykehjem + har tatt 3 ett års studium her i Norge + går på et 6 årig profesjonsstudium innen helse her i Norge håper jeg å havne på minst 160 kr t. Den nye jobben jeg nå har fått kontrakt på er noe lignende sykehjem (type helsehus, sykehus, sykehjem o.s.v) takk på forhånd!
cmd Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Du kommer til å 168,85 iflg lønnstrinn liste. Du ser under Ltr 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå