AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Eukanuba eller Royal Canin til min valp? Erfaringer? PS: Min valp er en av rase som har lett for å legge på seg. Vil at han skal holde seg sunn og frisk. Anonymkode: 3a16d...e41
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Litt mere kvalitet i royal canin, men eukanuba er ikke ille den heller. Kanskje litt mere økonomisk gunstig. Velg uansett et valpefor som er tilpasset hundens forventede voksen vekt. Har du for eksempel en Labrador tispe som blir ca. 25-30kg skal du ha valpefor for 25+. Du bør følge fôringsmengden de anbefaler på (bak)siden av posen. Husk også at valper helst ikke skal ha godbiter før de er 6 måneder. Dette vil også gjøre at hunden legger på seg. Anonymkode: 49e00...b72
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 På 4/7/2017 den 15.34, AnonymBruker skrev: Husk også at valper helst ikke skal ha godbiter før de er 6 måneder. Dette vil også gjøre at hunden legger på seg. Anonymkode: 49e00...b72 Hva er det du snakker om? Jeg har hatt, og trent hunder i mange år, og har aldri hørt et slikt utsagn. Vi trener mye enkel lydighet (gå pent i bånd osv) før fylte 6 måneder, og de færreste hunder er villig til å jobbe for kun kos. Anonymkode: 43de1...4a0 1
Walterwhite Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 På 7.4.2017 den 15.34, AnonymBruker skrev: Litt mere kvalitet i royal canin, men eukanuba er ikke ille den heller. Kanskje litt mere økonomisk gunstig. Velg uansett et valpefor som er tilpasset hundens forventede voksen vekt. Har du for eksempel en Labrador tispe som blir ca. 25-30kg skal du ha valpefor for 25+. Du bør følge fôringsmengden de anbefaler på (bak)siden av posen. Husk også at valper helst ikke skal ha godbiter før de er 6 måneder. Dette vil også gjøre at hunden legger på seg. Anonymkode: 49e00...b72 Rar uttalelse, Eukanuba inneholder vesentlig mer kjøtt (ergo bedre mat) og royal er billigere enn Eukanuba. Valper kan selvfølgelig få godbiter. Av de to ville jeg forsøkt Eukanuba først, da innholdet er bedre enn RC. Aller helst ville jeg gitt Acana, Orijen, V&H e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå