AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hei! Har bestemt meg for å ta opp fag og må bruke noen år på det. Planen er å lese de "letteste" fagene hjemme og ta matematikk på privatgymnas. Noen som har erfaring med dette? Må samtidig jobbe for å kunnen leve/bo. Tar i mot alle tips. Anonymkode: 996e1...827
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Hvilke fag og hva er drømmestudiet? Anonymkode: af948...c95
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke fag og hva er drømmestudiet? Anonymkode: af948...c95 Drømmestudiet er "hemmelig" hehe Skal ta opp samfunnsfag, religion, sosiologi og noen til. Anonymkode: 996e1...827
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Ja, jeg tok opp fag ved siden av fulltidsjobb. Leste helger og kvelder. Har ikke så mange tips å gi. Så lenge man kan pensum godt så får man god karakter - med mindre du er veldig uheldig med sensor. Anonymkode: 5d72d...495
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Kommer jo litt an på om du lærer best alene eller i grupper, men jeg ville personlig lett etter andre som skulle ta samme fag for å ha litt struktur på det. Sliter litt med å skyve andre ting unna når jeg først er hjemme for å lese.. Hvis noen fag er litt like så prøv å ta disse samtidig. Noen av de mindre fagene har jeg tatt på kort tid og så konsentrert meg om de store for seg senere. Mens andre klarer kanskje å ha mange forskjellige fag på en gang over lengre tid. Hvis du bor på et litt større sted så er det kanskje et godt tilbud til voksenopplæring/"leksehjelp" eller andre organiserte lesegrupper for voksne som tar opp samme fag. Er ofte tilbud på kveldstid. Anonymkode: 4c8db...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå