AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Pleier dere få noe fra jobben rett før påskeferie? Snop eller noe annet? Anonymkode: 8d07a...23c 1
Salka Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 (endret) Ja, fikk en gigantisk pose godtesnop, så nå er veska mi full! Endret 7. april 2017 av Salka 6
JackIost Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Ja, fikk en gigantisk pose godtesnop, så nå er veska mi full! Godtesnop? Uflaks, da, jeg har fått sjokoladesnop 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Nei, ikke noe påskeegg her. Men jeg jobber i en kommuneadministrasjon, og jeg tenker at vi har bedre ting å bruke penger på enn godteri til alle ansatte. Det er ikke mangel på kos og hygge ellers, så det er helt greit for meg. Anonymkode: a56d8...0fd 2
JackIost Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke noe påskeegg her. Men jeg jobber i en kommuneadministrasjon, og jeg tenker at vi har bedre ting å bruke penger på enn godteri til alle ansatte. Det er ikke mangel på kos og hygge ellers, så det er helt greit for meg. Anonymkode: a56d8...0fd Hehe, du får det nesten til å høres ut som om man er mer kostnadseffektiv i kommunal sektor enn i det private næringslivet. Den var ny Men riktig er det nok ikke 3
Britt Banditt Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 1 time siden, Salka skrev: Ja, fikk en gigantisk pose godtesnop, så nå er veska mi full! Men skal du dele, Ronja? 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 Med en sjef som ønske å bestemme over matvanene våre må vi kjøpe inn selv om vi vil ha snop. Vi pleier å gå et par stykker sammen og kjøper til spesielle hendelser, men vi får ikke noe fra jobben. Anonymkode: 163d4...fe9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 Ikke som jeg får med meg hjem nei, men så jobber jeg i kommunen:P Men til høytider pleier det å havne noe godt på bordet på jobb fra sjefen:) Noen ganger spanderer kolleger noe godt på de som har jobbhelg. Anonymkode: 14897...52d
Salka Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 26 minutter siden, Britt Banditt skrev: Men skal du dele, Ronja? Nix! Alt er mitt, bare mitt! 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 Ikke noe sånt, nei. Jeg jobber innen administrasjonen på et av landets største universiteter. Vi i administrative stillinger her får heller ikke julegave fra jobben, eller andre gratialer, som de vitenskapelige får. Nylig skulle vi tømme et lagerrom, og vi ba om å få noen ruller svarte søppelsekker. Det kunne vi ikke, sa ledelsen. Vi måtte først bruke en, så kunne vi be om en til, så når den var tom skulle vi bestille en ny rull. Det tok unødvendig lang tid å tømme lageret når vi hele tiden måtte vente på sekker. Vi spøkte om å ta med hjemmefra for å få slippe maset. Vi er aldri på jobbreiser (slik andre er ved dette universitetet, både vitenskaplige og administrative ansatte), og når vi har sosiale arrangement, betaler vi alltid alt selv. Kommer sikkert an på om man har en raus leder eller ikke... Anonymkode: ff6bf...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #13 Skrevet 7. april 2017 Her er det alltid påskeeggjakt, og påskeegg til alle:D Anonymkode: 0ffea...df0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #14 Skrevet 7. april 2017 Jeg er sjef å alle mine ansatte får påskeegg... jeg får nok dessverre kjøpe selv hvis jeg vil ha!🤣 Anonymkode: ca819...317
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #15 Skrevet 7. april 2017 Her får vi verken påskegodt, julegave eller julebord. Alt må vi betale selv. Anonymkode: 8c0b4...16f 2
SweetM Skrevet 7. april 2017 #16 Skrevet 7. april 2017 Aldri fått på noen av de 6 stedene jeg har jobbet.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #17 Skrevet 7. april 2017 Alltid fått påskeegg hos mine tidligere arbeidsgivere. I år, i fylkeskommunene, har avdelingsleder handlet kvikk lunsj til oss. Antakeligvis av egne penger. Fylkeskommunen gir bare noe til de på øverste nivå... Anonymkode: 3e57a...5e9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #18 Skrevet 7. april 2017 Fikk gratis lunsj med varm mat og påfølgende kake idag. Altså ikke noe egg, men kos allikevel! Anonymkode: 6b019...2b8
chouette Skrevet 7. april 2017 #19 Skrevet 7. april 2017 Nei, men vi skal ha påskelunch med fullt koldtbord på onsdag
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #20 Skrevet 7. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier dere få noe fra jobben rett før påskeferie? Snop eller noe annet? Anonymkode: 8d07a...23c Ja, er vant til fra alle jobber å få: -Bursdagsgave -Julegave -Julebonus -Påskeegg (stort med mye sjokolade) -Sommergave -Middag/vin ute på en spesielt bra restaurant 2-4 ganger pr år Anonymkode: 2301e...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå