Gå til innhold

Jeans for lange jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 183 cm høy, og sliter med å finne lange nok jeans! Er det noen som vet hvor jeg kan finne bukser som blir lange nok i beina, vil helst ikke gå rundt med piratbukser:fnise: Har brukt Dr Denim i noen år nå, men disse revner og mister fargen etter kort tid, og er derfor lei av å kaste bort penger på disse.

Anonymkode: 12308...ad7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kunne de bare lagd flere forskjellige lengder på buksene.:fnise: I Norge så er det kun en lengde som gjelder, virker det som og det er damer fra 170-175. Selv er jeg lita og de fleste bukser blir for lange. Ja, kan legge dem opp  men noen ganger så blir buksa bare feil for det.  Husker Victoria secrets solgte jeans før, i forskjellige lengder. Har ikke vært der inne på lenge, så vet ikke om de selger jeans der lenger.

Endret av wintergirl
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 183 cm høy, og sliter med å finne lange nok jeans! Er det noen som vet hvor jeg kan finne bukser som blir lange nok i beina, vil helst ikke gå rundt med piratbukser:fnise: Har brukt Dr Denim i noen år nå, men disse revner og mister fargen etter kort tid, og er derfor lei av å kaste bort penger på disse.

Tips til å få buksene til å vare lenger (mulig du allerede benytter deg av disse). Dropp tøymykner/skyllemiddel, for det ødelegger elastisiteten og gjør at de revner lett. Vask de på vrangen, på finvask (dvs i alle fall ikke høyeste grader buksen tåler), da holdes fargen mye lenger. :) Levis har ulike lengder, men kanskje ikke lange nok? Gap tror jeg har gode lengder på buksene (mener de hadde det i alle fall) Mener at Floyd buksene har mange ulike lengder også. Håper du får noen godetips om her av andre som med sikkerhet vet! :)

AnonymBruker
Skrevet

Høyden din generelt sier da vel ikke noe for lengden på jeansene? Beina dine kan være korte eller lange. Hvor lang er du på skrittlengde ("inseam" målt fra skrittet til ankelen)?

Det er jo folk på 183cm (6'0") som har skrittlengde på 74cm (29) for eksempel. Jeg er 168cm (5'6") og har skrittlengde på 84cm (33) for eksempel. 

Jeg kjøpte mine jeans på Høyer i Oslo, av merket Mother og Current/Elliot. 

Jeg har sett at Levis har jeans opp til 91cm (36) skrittlengde. 

Anonymkode: 24bf9...123

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lykkehjerte skrev:

Tips til å få buksene til å vare lenger (mulig du allerede benytter deg av disse). Dropp tøymykner/skyllemiddel, for det ødelegger elastisiteten og gjør at de revner lett. Vask de på vrangen, på finvask (dvs i alle fall ikke høyeste grader buksen tåler), da holdes fargen mye lenger. :) Levis har ulike lengder, men kanskje ikke lange nok? Gap tror jeg har gode lengder på buksene (mener de hadde det i alle fall) Mener at Floyd buksene har mange ulike lengder også. Håper du får noen godetips om her av andre som med sikkerhet vet! :)

Takk for tipsene, er allerede svært forsiktig med vaskinga!:) Får sjekke ut Floyd.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høyden din generelt sier da vel ikke noe for lengden på jeansene? Beina dine kan være korte eller lange. Hvor lang er du på skrittlengde ("inseam" målt fra skrittet til ankelen)?

Det er jo folk på 183cm (6'0") som har skrittlengde på 74cm (29) for eksempel. Jeg er 168cm (5'6") og har skrittlengde på 84cm (33) for eksempel. 

Jeg kjøpte mine jeans på Høyer i Oslo, av merket Mother og Current/Elliot. 

Jeg har sett at Levis har jeans opp til 91cm (36) skrittlengde. 

Anonymkode: 24bf9...123

Godt poeng, glemte å skrive lengden og. Har skrittlengde på 93 cm, så trenger derfor 36 i lengde. Får sjekke ut flere modeller fra Levis. Kanskje Lee og Diesel også har noen modeller. Problemet er bare at da blir det litt dyrt igjen. Er student, så har ikke all verdens med penger å bruke på bukse. Får spare litt til ei kvalitetsbukse:ninuskapus:

Skrevet

Tror M.I.H har en del lange modeller. Ellers tror jeg Acne har mange forskjellige lengder. Disse koster en del, men de varer lenge også. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo strikke noen leggvarmere og tre utenpå, skikkeig retro :fnise:

Anonymkode: a431b...016

Skrevet

Levis, Diesel og til og med Only hadde 36 lengde før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...