Gjest miaaa Skrevet 18. desember 2004 #1 Skrevet 18. desember 2004 Hei vi på har en gutt på 7 uker, for en uke siden fant vi kuler i bakhode to små på høyreside og en på venstre nesten 5 cm fra ørene.Kulene er bevegelige liksom. Har vært hos en lege som mente dette var vanlig, men på legevakten hadde de aldri hørt om dette, synes dette er merkelig og klarer ikke slå meg til ro. Lurer på om andre har kjenskap til dette???
Gjest angel1978 Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Begge mine barn har hatt kuler i bakhodet. Det er ganske vanlig at lymfekjertlene hovner opp, og når de er hovnet så kan de være slik i noen år før de går helt tilbake (sa legen til minstemann for en mnd siden ). Så har du vært til legen, så er det vel bare å slappe av.... Men det er sikkert ikke den siste bekymringen du kommer til å få! Slik er det å være mamma.
Mistyen Skrevet 19. desember 2004 #3 Skrevet 19. desember 2004 Min lille gutt hadde også slike kuler på hver side av bakhodet. Fysioterapauten og legen på helsestasjoenen sa de ikke var noe å bekymre seg for, og at de ville forsvinne av seg selv. Lillen er nå 18 mndr og kulene er borte
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2004 #4 Skrevet 19. desember 2004 helt vanlig hos småbarn. er det noen småbarn som ikke har det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå