Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke på tide at jeans er ute?   Har vert in så lenge. Er lei av alle jeans.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Kjem ikkje til å gå av moten, det er som om svart blazer skulle gå av moten. Ain't gonna happen. 

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeans er et basisplagg som ikke går av moten, på linje med trenchcoat, enkle skjorter, skinnjakker, osv. Enkelte varianter av jeans kan derimot gå av moten, slik som hullete jeans. Men ikke helt enkle, vanlige jeans.

Skrevet

Jeans går neppe av moten, men fasongen og fargen på kan variere avhengig av moter og trender.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, LiseTV skrev:

Er det ikke på tide at jeans er ute?   Har vert in så lenge. Er lei av alle jeans.

Hvis du ikke liker jeans, er det vel bare å ikke bruke det - men heller noe du liker bedre i stedet?

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, frogger skrev:

Hvis du ikke liker jeans, er det vel bare å ikke bruke det - men heller noe du liker bedre i stedet?

Eier ikke jeans. Synes ikke det er fint på noen, og ser veldig ubehagleg ut.   Liker best kjoler

Skrevet
3 minutter siden, LiseTV skrev:

Eier ikke jeans. Synes ikke det er fint på noen, og ser veldig ubehagleg ut.   Liker best kjoler

Jeg elsker jeans, og synes det er helt utrolig mye mer komfortabelt enn kjoler. 

Skrevet

Jeans har nok kommet for å bli, ja. Selv digger jeg jeans, behagelig å ha på og praktisk. :)

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke at noen liker trange bukser.  Føles ubehaglig for meg selv vanlige bukser. Liker ikke gå i skjørt heller på grunn av det blir stramt om livet.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, LiseTV skrev:

Forstår ikke at noen liker trange bukser.  Føles ubehaglig for meg selv vanlige bukser. Liker ikke gå i skjørt heller på grunn av det blir stramt om livet.

Glad jeg ikke bruker tid og frustrasjon på å erge meg over hvordan noen kan like ting jeg selv ikke liker.

Er det ikke slitsomt?

Anonymkode: 9f25d...903

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke liker jeans og ikke bruker det, hvorfor bryr du deg da? :)

Jeg bryr meg da ikke om hva andre kler seg i.

Anonymkode: 9c8fc...27d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker jeans, veldig stramme jeans også. Jeg digger når jeansen sitter som sprøytelakkert på kroppen min 😊

Anonymkode: e88ac...265

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...