AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hei. Begynte å date en fyr i mai i fjor. Vi datet vel i 4-5 mnd før vi tok praten. Vi ble enige der om at vi trivdes veldig godt i hverandres selskap, men at vi er forskjellige og vil forskjellig ting i fremtiden, noe jeg også er enig i. Frem til for ca 2mnd siden har vi vært sammen ca 3 ganger i uken, men de siste mnd har det egentlig blitt mindre og mindre, men sender fortsatt meldinger og treffes, men ikke hver dag som før. I og med at vi nå har "holdt på" i 10 mnd har det naturligvis oppstått noe form for følelser, men har på en måte akseptert at det ikke vil bli noe mer- og det er greit. Må legge til at verken jeg eller han har møtt noen andre i løpet av tiden vi har datet, og vi har vært flinke til å snakke om hvordan vi har det, med tanke på at det vi gjør er litt risky mtp følelser osv. Er jo ikke lett å ha et sånt type "forhold" over så lang tid. Men dilemmaet er nå at jeg ikke føler jeg kan være "låst" til han mer, må på en måte begynne å se litt videre. Han har sagt han er glad i meg og det vet jeg at han er, men tror han er redd for å gi for mye av seg selv i frykt for å såre meg. Vi har blitt veldig gode venner, så føler vi er mer enn ff, men mindre en kjærester, om dere skjønner. Noen som har vært i samme situasjon som har noen råd? Anonymkode: 0396d...353
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Jupp, ut av ditt liv. Anonymkode: 952bd...e69
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Snakk sammen om det. Anonymkode: 7bf0c...712
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Ja. Ikke kast bort mer tid. Gå videre. Anonymkode: 27ad6...896
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Jeg blir helt overrasket over hvor mange som holder på sånn.. hva håper man å få ut av det? "Nei, jeg ligger med en fyr og snakker om intime ting med han, men vi skal nok ikke bli kjærester." Personlig hadde jeg aldri klart dette uten å bli såra til slutt. Du har nå gått over et halvt år vel vitende om at dette ikke går noen vei? Hva håper du å ende opp med? Jeg tenker at for noen kan en FF funke. Og da mener jeg NULL kontakt utenom sex, og at man virkelig vet at dette er en person jeg ikke passer sammen med, så følelsene blir dempet av det. Men det du holder på med, det skjønner jeg ikke. Så mitt råd er å bare kutte han ut. Hvis du uansett er enig med han i at dere er for forskjellige er det jo greit, da er det bare å si at du vil ut og finne en du kan ha en fremtid med. Hvis du ønsker å prøve noe med han kan du gi han et ultimatum, men spør du meg vil det kanskje bare ende opp med at du føler deg lurt og såret. Etter nesten 10 mnd vet man om man vil være kjæreste med noen. Anonymkode: 659ca...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå