Gå til innhold

Er KG tjent med at grupper og enkeltbrukere hetses på forumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener NEI.

Og nå er jeg LEI!

Anonymkode: 1fe5a...18d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er mann tenker jeg 

Anonymkode: 53457...d6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er mann tenker jeg 

Hvorfor tenker du det?

AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg for diskusjonens skyld bare si: "Ja".

Anonymkode: 9f4f8...b7e

Skrevet

Jeg har ikke sett noe hets her på kg, kun sett dumme mennesker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker du det?

Fordi de hyler her inne for tiden 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke tro det. Mer hets fører til at flere brukere går lei og sletter seg. Mindre reklameinntekter om færre bruker siden. Men hvem vet. Kanskje noen er medlem kun for å hetse og trolle.

Anonymkode: dacee...5a3

Gjest Johannessen
Skrevet (endret)

Jeg er drittlei hetsen. Blir mobbet fordi jeg er feit. Fordi jeg spiller dataspill 10 timer dagen. Sover 12 timer. Er på do 2 timer. Blir også mobbet for kjønnet mitt (mann). Av og til har jeg bare lyst å gråte når jeg er her inne. Vet ikke hvorfor jeg fremdeles er her, men kanskje det bare er for å en gang få akseptsanse for den jeg er. For sjelen min, som et levende vesen. Samtidig ønsker jeg å spotte de som driver med umoralen. Om det er en ting jeg ønsker, så er det faktisk å hindre andre i å ha samme opplevelse.

Hetsen må stoppes!

Endret av Johannessen
Skrevet
1 minutt siden, Johannessen skrev:

Jeg er drittlei hetsen. Blir mobbet fordi jeg er feit. Fordi jeg spiller dataspill 10 timer dagen. Sover 12 timer. Er på do 2 timer. Blir også mobbet for kjønnet mitt. Av og til har jeg bare lyst å gråte når jeg er her inne. Vet ikke hvorfor, men kanskje det bare er for å en gang få akseptsanse for den jeg er. For sjelen min, som et levende vesen. Samtidig ønsker jeg å spotte de som driver med umoralen. 

Hetsen må stoppes!

håper dette var en spøk lol

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke da grupper og enkeltbrukere? Uføre? Vaksinemotstandere? Barnevernskritikere? Kvinner? Menn? Homofile? Alenemødre? Gravide? Psykisk syke? Hvis man er er hårsår er det de færreste som når opp her. :fnise:

Anonymkode: 6ac19...3fb

• Liker 1
Gjest Johannessen
Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

håper dette var en spøk lol

Klart ikke. Spøker aldri jeg. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Problemet er vel at moderatorene ikke bryr seg hvordan anonymbruker oppfører seg.

Skrevet
Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

Problemet er vel at moderatorene ikke bryr seg hvordan anonymbruker oppfører seg.

kun feiginger som gjemmer seg bak anonym

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Johannessen skrev:

Jeg er drittlei hetsen. Blir mobbet fordi jeg er feit. Fordi jeg spiller dataspill 10 timer dagen. Sover 12 timer. Er på do 2 timer. Blir også mobbet for kjønnet mitt (mann). Av og til har jeg bare lyst å gråte når jeg er her inne. Vet ikke hvorfor jeg fremdeles er her, men kanskje det bare er for å en gang få akseptsanse for den jeg er. For sjelen min, som et levende vesen. Samtidig ønsker jeg å spotte de som driver med umoralen. Om det er en ting jeg ønsker, så er det faktisk å hindre andre i å ha samme opplevelse.

Hetsen må stoppes!

Episk satire :)

Skrevet

Jeg er ganske lei av hetsing og tråder som avspores til å kun bli  hetsing til slutt.. .men....

Jeg synes heller at det burde bli flinkere fra kgs moderatorer å slette hets innlegg.

Det er gjerne gjengangere som går igjen. Det er mye hets mot fattige,uføre, de overvektige, de arbeidsledige etc. Det er også folk som spør feks om rettigheter fra nav vedr feks graviditet  og som er unge, og folk begynner å snakke om hvor dum vedkommende  er som ikke tar abort osv. Det er greit å ha sin egen mening,men når ts ikke har har bedt om en mening vedr abort  så svar heller på hva tråden handler om. Dette gjelder jo ikke bare nav men det går igjen i mange tråder der brukere spør om noe konkret men tråden avsporer til helt noe annet. Mange her inne tror jeg ikke vet hva empati er. Mange har heller ikke opplevd særlig motgang i livet, slik at de har 0 forståelse for at noen blir langvarig  syke. Gjør meg en tjeneste. . Har du ikke peiling.. så la vær å svare. Forstå  også at feks andre kan ha en annen oppfatning enn deg feks  når det gjelder feks oppdragelse. Selv om du mener at ungen blir oppdratt feil og at du oppdrar ungen din  slik du mener et bra så trenger det ikke å bety at hennes oppdragelse  er feil.. At ting fungerer for deg fungerer ikke nødvendigvis  for andre.

De fleste her inne vil all like vel prelle av seg disse hetsene og gi f i dem. Men for noen så vil det føles krenkende. Noen kan sitte der ute og feks være psykisk syke  eller selvskadere. Noen der ute kan være  sudicual. Den som svarer i en tråd vet ikke hvordan en mottager leser oppfatter budskapet som blir  sagt. Noen med lav selvtillit kan føre seg enda mer udugelig om man også får høre at man er udugelig. 

Ja kanskje  disse menneskene burde holde seg unna kg om man ikke tåler det. Samtidig så tenker jeg at vi har alle  et  ansvar for å diskutere saklig, og respektere hverandre. Kg burde  være et sted for alle.

Mitt råd er at man gjør det man vil andre skal gjøre mot deg. De fleste foretrekker ærlighet og respekt fra hverandre. 

• Liker 2
Gjest Johannessen
Skrevet (endret)

Lurer på hvorfor tømmestasjoner tror at tåget skal bli der for alltid. Når det sier tut, tut, så må den avgårde til neste stasjon. Det er bare slik det er.

Endret av Johannessen
AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen *chop, chop, chop*  og få litt action på trollinga her inne nå. Disse evinnelige sutretrådene, hvor det stadig skal tautrekkes over hvem som skal få smykke seg med den ultimate offertittelen, har vært kjedelige lenge nå. Jeg vil høre mer om illsinte femnazier og motbydelige mannfolk og alt det ekle de tenker på. Husk: Angrep er det beste forsvar. Og dessuten er det mye mer underholdende enn denne evinnelige gnuringen og gnagingen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det har blitt en stygg oppblomstring av seksisme og hat mot gutter og menn her inne, men det gjennspeiler vel bare situasjonen ute i verden.

Anonymkode: 92f29...9c1

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
9 timer siden, tussi84 skrev:

Jeg er ganske lei av hetsing og tråder som avspores til å kun bli  hetsing til slutt.. .men....

Jeg synes heller at det burde bli flinkere fra kgs moderatorer å slette hets innlegg.

Det er gjerne gjengangere som går igjen. Det er mye hets mot fattige,uføre, de overvektige, de arbeidsledige etc. Det er også folk som spør feks om rettigheter fra nav vedr feks graviditet  og som er unge, og folk begynner å snakke om hvor dum vedkommende  er som ikke tar abort osv. Det er greit å ha sin egen mening,men når ts ikke har har bedt om en mening vedr abort  så svar heller på hva tråden handler om. Dette gjelder jo ikke bare nav men det går igjen i mange tråder der brukere spør om noe konkret men tråden avsporer til helt noe annet. Mange her inne tror jeg ikke vet hva empati er. Mange har heller ikke opplevd særlig motgang i livet, slik at de har 0 forståelse for at noen blir langvarig  syke. Gjør meg en tjeneste. . Har du ikke peiling.. så la vær å svare. Forstå  også at feks andre kan ha en annen oppfatning enn deg feks  når det gjelder feks oppdragelse. Selv om du mener at ungen blir oppdratt feil og at du oppdrar ungen din  slik du mener et bra så trenger det ikke å bety at hennes oppdragelse  er feil.. At ting fungerer for deg fungerer ikke nødvendigvis  for andre.

De fleste her inne vil all like vel prelle av seg disse hetsene og gi f i dem. Men for noen så vil det føles krenkende. Noen kan sitte der ute og feks være psykisk syke  eller selvskadere. Noen der ute kan være  sudicual. Den som svarer i en tråd vet ikke hvordan en mottager leser oppfatter budskapet som blir  sagt. Noen med lav selvtillit kan føre seg enda mer udugelig om man også får høre at man er udugelig. 

Ja kanskje  disse menneskene burde holde seg unna kg om man ikke tåler det. Samtidig så tenker jeg at vi har alle  et  ansvar for å diskutere saklig, og respektere hverandre. Kg burde  være et sted for alle.

Mitt råd er at man gjør det man vil andre skal gjøre mot deg. De fleste foretrekker ærlighet og respekt fra hverandre. 

Helt enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...