AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Hvordan reagerer dere når dere er forelsket? Føler meg unonrmal når det kommer til forelskelse, men kanskje jeg er helt normal og alle bare er gode på å skjule det... Hva jeg gjør (uavhengig om vi dater, er sammen eller verken eller, denne perioden har ved ulike tilfeller variert mellom fra et par mnd til over et år): Ligger søvnløs og tenker på ham Hører på trist musikk og gråter Vil snakke om ham til alle, elsker å snakke om ham, er så stolt av at et sånt menneske finnes Stalker han online Skriver beskrivelser av ham, små dikt og tekster Overanalyserer alt Går fra helt overlykkelig til veldig redsel, opp og ned og opp og ned Anonymkode: 1825a...22b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan reagerer dere når dere er forelsket? Føler meg unonrmal når det kommer til forelskelse, men kanskje jeg er helt normal og alle bare er gode på å skjule det... Hva jeg gjør (uavhengig om vi dater, er sammen eller verken eller, denne perioden har ved ulike tilfeller variert mellom fra et par mnd til over et år): Ligger søvnløs og tenker på ham Hører på trist(*og glad, i blant) musikk og gråter Vil snakke om ham til alle, elsker å snakke om ham, er så stolt av at et sånt menneske finnes Stalker han online (hele tiden) Skriver beskrivelser av ham, små dikt og tekster (dette er vel det eneste jeg ikke gjør) Overanalyserer alt Går fra helt overlykkelig til veldig redsel, opp og ned og opp og ned Anonymkode: 1825a...22b Jepp. Anonymkode: 63ed9...79c 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Blir glad av å tenke på han, har lyst til å være med han, ganske kåt (på han), blir ganske kosete, tror jeg er i litt bedre humør enn vanlig sånn generelt. Anonymkode: a5784...399
Gjest supernova_87 Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Uff, det er ikke noe gøy. Emosjonelt vrak, på godt og vondt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Jeg kan få angst, kan få unnvikende tendenser..men stort sett har jeg faktisk trygg tilknytningsstil Jeg tenker mye på han og smiler Anonymkode: 9d647...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Anbefaler denne boka ts: Anonymkode: 9d647...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Det spørs nok litt på relasjonen vår. Hvis det er en på avstand som jeg ikke kjenner så kan jeg nok være veldig sjenert. Men i de fleste andre tilfeller er jeg meg selv. Anonymkode: 50ca8...281
Gjest canacas Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Er konstant i godt humør, og spiser nesten ikke. Bruker ofte rase ned i vekt når jeg er forelska.
Blue Sapphire Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir glad av å tenke på han, har lyst til å være med han, ganske kåt (på han), blir ganske kosete, tror jeg er i litt bedre humør enn vanlig sånn generelt. Anonymkode: a5784...399 Stjeler denne.
Fjellulven Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 Jeg blir kvalm og mister matlysten, får nesten ikke sove om natten, tenker på personen konstant, føler meg ''langt oppi skyene'', blir hyperaktiv, spretten og glad (med mindre personen ikke føler det samme, da blir jeg helt motsatt følelsesmessig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå