AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Jeg har en kjole i hvit som jeg gjerne skulle hatt i svart. Er det noen som har noe erfaring med å farge klær? Stoffet er av 94% polyester og resten elastan. Hvor svart vil jeg i så fall få den? Anonymkode: e4dde...ad8
Neket Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Den får du ikke svart, med mindre du spraymaler den... Spørs om malingen holder også
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Jeg mener at det finnes farge for hjemmefarging av syntetiske klær. Hør på fargehandel eller på dagligvarebutikk med godt vareutvalg. Anonymkode: 07244...acd
QQbaby Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Det enkleste ville nok vært å ta seg en tur på Biltema eller Clas Olsen, der selge de vanligvis 5 pakker med sprittusj som blir billigere enn å kjøpe de separate. Ville vel tenke meg at du trenger 20-30 sprittusjer om du skal farge hele kjolen, så kan ta litt tid. Men for best resultat så ville jeg kjøpt vannfaste sprittusjer så du er sikret at fargen ikke går av eller smitter i vask 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 På Friday, April 07, 2017 den 0.03, AnonymBruker skrev: Jeg har en kjole i hvit som jeg gjerne skulle hatt i svart. Er det noen som har noe erfaring med å farge klær? Stoffet er av 94% polyester og resten elastan. Hvor svart vil jeg i så fall få den? Anonymkode: e4dde...ad8 Syntetiske fibre er vanskelig å farge. Det mest utfordrende du kan prøve på er å farge fra hvitt til svart. Da skal du være ekstremt god om du får noe mer enn et mørkegrått resultat. Du får heller ikke avfarget tøyet igjen, til hvitt. Lytt til erfarne fargefolk. Anonymkode: a63ed...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå