Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sko har dere ? Har til nå brukt Crocs,men begynner å få litt vondt i ryggen og det er på tide å skifte de ut, så hva anbefaler dere? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Simmis skrev:

Hva slags sko har dere ? Har til nå brukt Crocs,men begynner å få litt vondt i ryggen og det er på tide å skifte de ut, så hva anbefaler dere? 

Birckenstock.

Nike Air Max.

Anonymkode: 4e211...1eb

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker noen fra Nike.  Er det Nike free? Ganske flat såle. Fornøyd med de.

Skrevet (endret)

Jeg jobber ikke selv i barnehage, da et slikt yrke er altfor lavtstående for en som meg ;) I tillegg får jeg nok av mine egne barn, så aldri om jeg vil ha mer av det i arbeidstiden, da skal man ha fri for slikt. 

Men over til spørsmålet ditt :) Nei jeg ville aldri brukt Crocs, de er både stygge, umoderne og ikke minst billige. Kjøp deg heller noen skikkelige treningsko, det er behagelig på jobb og trenger ikke koste stort mer enn 1500-2500 per stykk, og det får du på alle sportsbutikker. Men ikke kjøp noe billigrask fra Adidas, kjøp eller noen par sko med skikkelig kvalitet som kan matche med diverse klær du har ;)

Endret av QQbaby
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, QQbaby skrev:

Jeg jobber ikke selv i barnehage, da et slikt yrke er altfor lavtstående for en som meg ;) I tillegg får jeg nok av mine egne barn, så aldri om jeg vil ha mer av det i arbeidstiden, da skal man ha fri for slikt. 

Men over til spørsmålet ditt :) Nei jeg ville aldri brukt Crocs, de er både stygge, umoderne og ikke minst billige. Kjøp deg heller noen skikkelige treningsko, det er behagelig på jobb og trenger ikke koste stort mer enn 1500-2500 per stykk, og det får du på alle sportsbutikker. Men ikke kjøp noe billigrask fra Adidas, kjøp eller noen par sko med skikkelig kvalitet som kan matche med diverse klær du har ;)

Lavtstående? de første årene av et barns liv er uerstattelige.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lavtstående? de første årene av et barns liv er uerstattelige.

Lav utdannelse, enkel jobb, dårlig lønn = lavtstående. Altså en jobb for de mindre begavede.

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Jeg ville valgt Scholl. Hadde noen i 17 år som jeg brukte hjemme etter de var for stygge til jobb-bruk (bibliotek) :rodmer:

De er døde nå dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, QQbaby skrev:

Lav utdannelse, enkel jobb, dårlig lønn = lavtstående. Altså en jobb for de mindre begavede.

3 år høyskole er ikke lav utdannelse

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, QQbaby skrev:

QQ moar.

Anonymkode: a4402...d8f

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er en av de laveste høyskoleutdannelse man kan ta, i tillegg er studiet enkelt. Eneste utdannelse som er lavere er de som dropper ut etter VGS. Fint at det i din verden regnes som utdanning å droppe ut av VGS. For meg teller ikke drop out som utdannelse, og da blir 3 år på høyskole den laveste utdanningen man kan ta.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, QQbaby skrev:

Jo, det er en av de laveste høyskoleutdannelse man kan ta, i tillegg er studiet enkelt. Eneste utdannelse som er lavere er de som dropper ut etter VGS. Fint at det i din verden regnes som utdanning å droppe ut av VGS. For meg teller ikke drop out som utdannelse, og da blir 3 år på høyskole den laveste utdanningen man kan ta.

Har aldri hørt at det er den laveste høyskoleutdannelsen man kan ta,det må være din egen ville gjetting. Alle høyskoler krever noe av mennesker.  Det å arbeide med barn er en høyst takknemlig jobb, men også krevende. Du skal forholde deg til mange barn og familier, rammeplaner, følge opp barn med spesielle behov mm, det er ikke alle som passer til en slik type jobb. Det du representerer er fordommer.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt at det er den laveste høyskoleutdannelsen man kan ta,det må være din egen ville gjetting. Alle høyskoler krever noe av mennesker.  Det å arbeide med barn er en høyst takknemlig jobb, men også krevende. Du skal forholde deg til mange barn og familier, rammeplaner, følge opp barn med spesielle behov mm, det er ikke alle som passer til en slik type jobb. Det du representerer er fordommer.

For å ha gyldig høyskole utdanning må man ta bachelor og det krever 3 år. Om du ikke har hørt at 3 år er laveste utdanning på høyskole så er du enten ikke gammel nok eller mangler erfaring fra høyskole.

Det er ikke noe man hører vanligvis, men man vet det hvis man har gått på høyskole. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

For å ha gyldig høyskole utdanning må man ta bachelor og det krever 3 år. Om du ikke har hørt at 3 år er laveste utdanning på høyskole så er du enten ikke gammel nok eller mangler erfaring fra høyskole.

Det er ikke noe man hører vanligvis, men man vet det hvis man har gått på høyskole. 

Jeg trodde du sammenlignet ulike høyskoleutdannelser ( bachelor 3årig ) og rangerte barnehagelærer som den letteste.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde du sammenlignet ulike høyskoleutdannelser ( bachelor 3årig ) og rangerte barnehagelærer som den letteste.

Hvorfor kommenterte du da i sta at 3 år ikke var lavt? 

Hvis du trodde jeg sammenlignet ulike bachelor utdanninger så forstår jeg ikke hvorfor det første du reagerte og hang deg opp i var 3 år på høyskole.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at alle 3 årige utdanninger er like lavt stilt da alle gir 180 studiepoeng som er minimum for høyskole.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommenterte du da i sta at 3 år ikke var lavt? 

Hvis du trodde jeg sammenlignet ulike bachelor utdanninger så forstår jeg ikke hvorfor det første du reagerte og hang deg opp i var 3 år på høyskole.

Jeg synes at alle 3 årige utdanninger er like lavt stilt da alle gir 180 studiepoeng som er minimum for høyskole.

Ok, jeg synes ikke en bachelor er lav stilt, slik er det. Har en bachelor selv og det holder lenge, arbeidslivet er langt bedre enn lesesalen.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg synes ikke en bachelor er lav stilt, slik er det. Har en bachelor selv og det holder lenge, arbeidslivet er langt bedre enn lesesalen.

Ja det er fint at vi er forskjellige :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er fint at vi er forskjellige :)

Selvfølgelig, men at du sammenligner fok som har tatt 3 år på høyskole med dropp out fra vdg og folk med lave evner er jaggu med ikke en bra egenskap å ta med seg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, men at du sammenligner fok som har tatt 3 år på høyskole med dropp out fra vdg og folk med lave evner er jaggu med ikke en bra egenskap å ta med seg.

Det får være din mening, jeg er iværtfall fornøyd med den jeg er ;)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, QQbaby skrev:

Det får være din mening, jeg er iværtfall fornøyd med den jeg er ;)

Det handler ikke om å være fornøyd med den du er eller ikke, det handler om ydmykhet og reflekterte evner, du vet, trengs slike ferdigheter i masterutdannelser og;)

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet
11 minutter siden, QQbaby skrev:

Sånn rent hypotetisk:

Hvis jeg bygger videre på en bachelor... Vil det være en mulighet for at jeg ender opp med evnen til å klare å vri en barnehagesko- tråd om til dette sølet her? 

Sign me in! Jeg vil være velstående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...