Gå til innhold

Like brudekjoler

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg begynner å lure litt nå....er det jeg som har sett meg blind, eller ER det slik at påfallende mange designere har kjoler som ser nesten kliss like ut? Frykter for at jeg snart ikke ser forskjell på kjolene...:)

Ps;hehe...men rembo-kjolene syns jeg er fiiiine!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Noen er ganske like, men min Maggie Sottero Celeste har jeg ikke sett noen andre steder...

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig i at det er mange kjoler som er til forveksling like. Jeg må si jeg ble skuffet over at alle butikkene kun tar inn tradisjonelle og mange kjipe kjoler. Har vært i fem forskjellige butikker, og fant ingenting. Så for meg blir det spesialdesign. Men enig i at noen av rembo-kjolene er fine.

Skrevet

Jeg tror slett ikke det er du som er i ferd med å se deg blind...i tilfellet er jeg det også...for det ER mange like kjoler ute på markede - veldig mange like kjoler, og noen kjoler som liksom ALLE har! Særlig tupetopp-kjoler ala MS´s "Olympia" og kjoler som "Cassandra" og "Marion".

Jeg har vært i kontakt med flere leverandører, og har en venninne som også driver med kjoler, og det er stort sett de samme modellene som går igjen fortiden!:/ Kjedelig å ha en kjole det går tolv av på dusinet spør du meg...

Rembo er jo en sikker vinner sånn sett, meget unik design!:)

Lykke til med valget ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...