Fame Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Hei! Jeg har nettopp fått meg drømmejobben på barneavdelingen og er rett og slett bare nysgjerrig på hvilken avdeling dere jobber på og om dere er fornøyde? Selv elsker jeg å jobbe med barn og har vært utrolig heldig med avdelingen min <3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 12 minutter siden, Fame skrev: Hei! Jeg har nettopp fått meg drømmejobben på barneavdelingen og er rett og slett bare nysgjerrig på hvilken avdeling dere jobber på og om dere er fornøyde? Selv elsker jeg å jobbe med barn og har vært utrolig heldig med avdelingen min <3 Gratulerer så mye, det må være drømmejobben, var i medisinsk praksis på nyfødt men var noen dager på barneavdelingen og det var helt topp! Jobber ikke selv på sykehuset per idag, men ønsket mitt er å jobbe med barn da jeg skal bli helsesøster Anonymkode: 91e46...532 1
Fame Skrevet 6. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye, det må være drømmejobben, var i medisinsk praksis på nyfødt men var noen dager på barneavdelingen og det var helt topp! Jobber ikke selv på sykehuset per idag, men ønsket mitt er å jobbe med barn da jeg skal bli helsesøster Anonymkode: 91e46...532 Takk for det! Ja, Det er utrolig spennende, og veldig relevant for meg da jeg skal bli jordmor. Er du ferdig utdannet sykepleier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå