Gå til innhold

Har så ufattelig lyst på en kjæreste..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. og kan egentlig ikke forstå hvorfor  jeg ikke klarer å få meg det... Jeg ser helt ok ut, nokså slank. Jeg jobber, og er godt likt av kunder og kollegaer, har alltid et smil og en morsom kommentar på lur. Tar meg selv lite høytidelig og selvironien er på plass. I tillegg vil jeg tørre å påstå at jeg har litt mellom øra. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så ufattelig vanskelig.. Og nei, jeg er ikke på nettdating og vil ikke begynne med det. 

Anonymkode: 2e282...eae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Johannessen
Skrevet (endret)

Prøv å finn arenaer der du kan møte mange menn. Ikke bare byen. Vis at du er interessert. Ikke vær hemmelighetsfull.

At du ikke har funne en kjæreste, betyr ikke noe som helst. Mange er i dine sko.

Endret av Johannessen
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke på nettdating og vil ikke begynne med det. 

Prøver du aktivt å få deg kjæreste? Er du aktiv på forskjellige arenaer hvor du kan møte noen? Mtp at du ikke vil prøve nettdating så antar jeg nei ...

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.. og kan egentlig ikke forstå hvorfor  jeg ikke klarer å få meg det... Jeg ser helt ok ut, nokså slank. Jeg jobber, og er godt likt av kunder og kollegaer, har alltid et smil og en morsom kommentar på lur. Tar meg selv lite høytidelig og selvironien er på plass. I tillegg vil jeg tørre å påstå at jeg har litt mellom øra. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så ufattelig vanskelig.. Og nei, jeg er ikke på nettdating og vil ikke begynne med det. 

Hvor treffer du menn da? Eller treffer du ingen og går dermed ikke på date?

Jeg er i samme båt som deg, men jeg er på nettdating da. Er der jeg har truffet dater de siste 2 årene, ellers hadde det ikke blitt noen dater i det hele tatt. 

• Liker 2
Gjest Newroz
Skrevet

Du må nok begynne med nettdating. Det er det alle gjør :(

Du har disse alternativene hvis du ikke går på nett 

- jobb 

- treffe noen på byen 

- gjennom venner 

Alle tre alternativene er ganske vanskelig, og kanskje mer vanskelig nå enn tidligere fordi alle driver med nettdating. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Newroz skrev:

Du må nok begynne med nettdating. Det er det alle gjør :(

Du har disse alternativene hvis du ikke går på nett 

- jobb 

- treffe noen på byen 

- gjennom venner 

Alle tre alternativene er ganske vanskelig, og kanskje mer vanskelig nå enn tidligere fordi alle driver med nettdating. 

Eller via hobbyer og foreninger. Felles interesser kan være et godt utgangspunkt.

Anonymkode: 4cda7...b80

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller via hobbyer og foreninger. Felles interesser kan være et godt utgangspunkt.

Anonymkode: 4cda7...b80

Ja, det er sant! Det burde vært med på lista. Feks turistforeningen. De har jo også turer for single tror jeg? 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Bare jeg som tror TS er mann? Aldri hørt en dame lage en sånn smørbrødliste over egne positive egenskaper før.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Bare jeg som tror TS er mann? Aldri hørt en dame lage en sånn smørbrødliste over egne positive egenskaper før.

Gå og vær kvalm en annen plass.

Anonymkode: de6e2...725

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Johannessen skrev:

Prøv å finn arenaer der du kan møte mange menn. Ikke bare byen. Vis at du er interessert. Ikke vær hemmelighetsfull.

At du ikke har funne en kjæreste, betyr ikke noe som helst. Mange er i dine sko.

Jeg syns liksom jeg er mye ute blant folk. Har en sosial jobb, går turer, er ute osv. 

11 timer siden, herremann skrev:

Prøver du aktivt å få deg kjæreste? Er du aktiv på forskjellige arenaer hvor du kan møte noen? Mtp at du ikke vil prøve nettdating så antar jeg nei ...

Har ingen spesiell hobbyer eller interesser, så driver ikke med sånt. Men er mye ute blant folk, er smilende og prater med alt og alle. 

10 timer siden, LadyL skrev:

Hvor treffer du menn da? Eller treffer du ingen og går dermed ikke på date?

Jeg er i samme båt som deg, men jeg er på nettdating da. Er der jeg har truffet dater de siste 2 årene, ellers hadde det ikke blitt noen dater i det hele tatt. 

Treffer menn på jobb, i skogen, byen, butikken, bussen osv. Jeg er ikke redd for smalltalk. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Herr Heftig skrev:

Kunne selvsagt nevnt alle de negative å, men jeg har vært såpass lenge på kg at jeg vet at jeg da hadde fått beskjed om å gjøre noe med alle disse og at det egentlig ikke er håp. Og i tillegg har jeg ikke så dårlig selvtillit som jenter flest. 

10 timer siden, Johannessen skrev:

Hva med dans?

Haha, det blir ingen mann på meg om jeg må danse :P Men takk for forslaget! 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Herr Heftig skrev:

Det er ei her inne som skryter hemningsløst av hvor pen hun er, så de finnes jo. 

Anonymkode: 64dd8...b84

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns liksom jeg er mye ute blant folk. Har en sosial jobb, går turer, er ute osv. 

Har ingen spesiell hobbyer eller interesser, så driver ikke med sånt. Men er mye ute blant folk, er smilende og prater med alt og alle. 

Treffer menn på jobb, i skogen, byen, butikken, bussen osv. Jeg er ikke redd for smalltalk. 

TS

Tar du initiativ til noe mer enn smalltalk i disse situasjonen da? Du kan ikke forvente at en mann skal forstå at du er ute etter er forhold bare fordi du kommenterer utsikten på en fjelltopp eller gir et middagstips i butikken. 

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvorfor vil du ikke drive med nettdating

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Herr Heftig skrev:

Fnis.

Anonymkode: c1626...5a8

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg forstår godt at man ikke vil forsøke nettdating, jeg faller i den kategorien selv. Men jeg forstår egentlig ikke helt hva som er problemet, TS. Du skriver at du er et knakende godt menneske (for å omformulere dine ord litt) og treffer folk rundt forbi i masse sammenhenger. Alt dette er jo flott, men det er lite informasjon med tanke på idemyldring rundt hva du kanskje kan forsøke. 

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en nettdatingkandidat (i motsetning til meg), for du liker sosialt-småprat osv. :) Kanskje du hadde naila det!

Anonymkode: 8b3fc...057

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver.. Har slitt mye med denne følelsen at jeg ''mangler noe i livet''..

Alle vennene mine (har bare 3 venner) har kjærester, mens jeg har vært singel siden barneskolen.. Er snart 18 år nå da.

Du er ikke alene.:unsure:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett er litt ...kjedelig? "Ingen spesielle hobbyer eller interesser ".... det er jo faktisk litt spesielt.

Anonymkode: 4f5e2...5c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...