AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Noen flere som får mye høyere faktura enn abonnementet koster? Anonymkode: d5ea8...48b
vendeli Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Du må sette datasperre på mobilen, så du ikke kan bruke mobilnettet etter 1gb (eller hva du har inkludert). Lønner seg å lese betingelsene.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Det er jo bare å se på fakturen hva som er grunnen til at du får høyere regning enn hva abonnementet koster. Kutt ut de ekstrakostnadene og vips så er fakturaen lik som abonnementsprisen. Hadde Hello i et par år uten at jeg opplevde noen problemer. Anonymkode: bb025...560
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å se på fakturen hva som er grunnen til at du får høyere regning enn hva abonnementet koster. Kutt ut de ekstrakostnadene og vips så er fakturaen lik som abonnementsprisen. Hadde Hello i et par år uten at jeg opplevde noen problemer. Anonymkode: bb025...560 Har ikke brukt mer enn inkludert datamengde, heller ikke ringt spesialnummer eller vert i utlandet. Hva var grunnen for at du byttet fra hello da? Anonymkode: d5ea8...48b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 2 timer siden, vendeli skrev: Du må sette datasperre på mobilen, så du ikke kan bruke mobilnettet etter 1gb (eller hva du har inkludert). Lønner seg å lese betingelsene. Har ikke brukt mer enn inkludert heller ikke ringt spesialnummer eller vert i Sverige. Hadde alltid rett faktura før jeg kom til hello, var ikke lenge kunde der for å si det sånn Anonymkode: d5ea8...48b
vendeli Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke brukt mer enn inkludert heller ikke ringt spesialnummer eller vert i Sverige. Hadde alltid rett faktura før jeg kom til hello, var ikke lenge kunde der for å si det sånn Anonymkode: d5ea8...48b Hvor lenge var du kunde? Første faktura hos Hello er ihvertfall for både måneden du ble kunde, og måneden etter.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, vendeli skrev: Hvor lenge var du kunde? Første faktura hos Hello er ihvertfall for både måneden du ble kunde, og måneden etter. Var kunde i 6 mnd, ikke en riktig faktura. Nyttet heller ikke å snakke med de, elendig service Anonymkode: d5ea8...48b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 Har du åpnet fakturaen og sett hva du blir fakturert for da? Jeg har jobbet på kundeservice for forskjellige mobiloperatører i flere år. Godt over halvparten av de som ringte inn og klagde over høye fakturaer hadde ikke engang sett fakturaen før de ringte inn for å klage. Alle hadde reelt forbruk utenom det som var inkludert i abonnementet. Anonymkode: 16d52...9b9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du åpnet fakturaen og sett hva du blir fakturert for da? Jeg har jobbet på kundeservice for forskjellige mobiloperatører i flere år. Godt over halvparten av de som ringte inn og klagde over høye fakturaer hadde ikke engang sett fakturaen før de ringte inn for å klage. Alle hadde reelt forbruk utenom det som var inkludert i abonnementet. Anonymkode: 16d52...9b9 Det står ikke noe overforbruk eller noen ting, kun en høyere pris. Noen ganger dobbel og over det, får heller ikke svar på kundeservice hvorfor fakturaen er så høy. De virker kriminelle og useriøse Anonymkode: d5ea8...48b
likeasir Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 Som andre sier, sjekk detaljene på fakturaen. Har Hello selv, og har alltid fått riktig faktura. Den ene gangen jeg ved en feil betalte dobbelt på en faktura fikk jeg ordnet kreditt på neste måneds betaling i løpet av noen minutter på live-chat.
Nåla-i-veggen Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står ikke noe overforbruk eller noen ting, kun en høyere pris. Noen ganger dobbel og over det, får heller ikke svar på kundeservice hvorfor fakturaen er så høy. De virker kriminelle og useriøse Anonymkode: d5ea8...48b Har Hello selv. Har du mulighet for å legge ut fakturaen her (uten personlige detaljer selvfølgelig)? Summen har sikkert en naturlig forklaring.
penny_ Skrevet 7. april 2017 #13 Skrevet 7. april 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står ikke noe overforbruk eller noen ting, kun en høyere pris. Noen ganger dobbel og over det, får heller ikke svar på kundeservice hvorfor fakturaen er så høy. De virker kriminelle og useriøse Anonymkode: d5ea8...48b Jeg har aldri hatt problemer med Hello. Det ligger nok noe der som du har oversett. Gå inn på fakturaene dine og trykk på "fakturakopi". På side 2 står det hva du har brukt. Eks: Endret 7. april 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #14 Skrevet 7. april 2017 Jeg hadde problemer med overfaktureringer i Onecall, men alt ble bedre når jeg gikk over til Telenor. Anonymkode: 370bb...4ad
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde problemer med overfaktureringer i Onecall, men alt ble bedre når jeg gikk over til Telenor. Anonymkode: 370bb...4ad Fikk ikke du heller hjelp fra kundeservice når det skjedde? Anonymkode: d5ea8...48b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #16 Skrevet 10. april 2017 På 07.04.2017 den 12.31, AnonymBruker skrev: Hva var grunnen for at du byttet fra hello da? Fikk jobbabonnement fra annen leverandør. Men vervet moren min til Hello, og heller ikke hun har opplevd problemer. Anonymkode: bb025...560 1
Nåla-i-veggen Skrevet 10. april 2017 #17 Skrevet 10. april 2017 Uten at TS legger ut selve fakturaen så er det helt umulig å vite om Hello krever mer penger enn de skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå