Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som får mye høyere faktura enn abonnementet koster? 

Anonymkode: d5ea8...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har hatt de og aldri mer

• Liker 2
Skrevet

Du må sette datasperre på mobilen, så du ikke kan bruke mobilnettet etter 1gb (eller hva du har inkludert). Lønner seg å lese betingelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å se på fakturen hva som er grunnen til at du får høyere regning enn hva abonnementet koster. Kutt ut de ekstrakostnadene og vips så er fakturaen lik som abonnementsprisen.

Hadde Hello i et par år uten at jeg opplevde noen problemer.

Anonymkode: bb025...560

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å se på fakturen hva som er grunnen til at du får høyere regning enn hva abonnementet koster. Kutt ut de ekstrakostnadene og vips så er fakturaen lik som abonnementsprisen.

Hadde Hello i et par år uten at jeg opplevde noen problemer.

Har ikke brukt mer enn inkludert datamengde, heller ikke ringt spesialnummer eller vert i utlandet. Hva var grunnen for at du byttet fra hello da?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, vendeli skrev:

Du må sette datasperre på mobilen, så du ikke kan bruke mobilnettet etter 1gb (eller hva du har inkludert). Lønner seg å lese betingelsene.

Har ikke brukt mer enn inkludert heller ikke ringt spesialnummer eller vert i Sverige. Hadde alltid rett faktura før jeg kom til hello, var ikke lenge kunde der for å si det sånn

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke brukt mer enn inkludert heller ikke ringt spesialnummer eller vert i Sverige. Hadde alltid rett faktura før jeg kom til hello, var ikke lenge kunde der for å si det sånn

Hvor lenge var du kunde? Første faktura hos Hello er ihvertfall for både måneden du ble kunde, og måneden etter.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, vendeli skrev:

Hvor lenge var du kunde? Første faktura hos Hello er ihvertfall for både måneden du ble kunde, og måneden etter.

Var kunde i 6 mnd, ikke en riktig faktura. Nyttet heller ikke å snakke med de, elendig service

AnonymBruker
Skrevet

Har du åpnet fakturaen og sett hva du blir fakturert for da?

Jeg har jobbet på kundeservice for forskjellige mobiloperatører i flere år. Godt over halvparten av de som ringte inn og klagde over høye fakturaer hadde ikke engang sett fakturaen før de ringte inn for å klage. Alle hadde reelt forbruk utenom det som var inkludert i abonnementet.

Anonymkode: 16d52...9b9

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du åpnet fakturaen og sett hva du blir fakturert for da?

Jeg har jobbet på kundeservice for forskjellige mobiloperatører i flere år. Godt over halvparten av de som ringte inn og klagde over høye fakturaer hadde ikke engang sett fakturaen før de ringte inn for å klage. Alle hadde reelt forbruk utenom det som var inkludert i abonnementet.

Anonymkode: 16d52...9b9

Det står ikke noe overforbruk eller noen ting, kun en høyere pris. Noen ganger dobbel og over det, får heller ikke svar på kundeservice hvorfor fakturaen er så høy. De virker kriminelle og useriøse

Skrevet

Som andre sier, sjekk detaljene på fakturaen.

Har Hello selv, og har alltid fått riktig faktura. Den ene gangen jeg ved en feil betalte dobbelt på en faktura fikk jeg ordnet kreditt på neste måneds betaling i løpet av noen minutter på live-chat.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ikke noe overforbruk eller noen ting, kun en høyere pris. Noen ganger dobbel og over det, får heller ikke svar på kundeservice hvorfor fakturaen er så høy. De virker kriminelle og useriøse

Har Hello selv. Har du mulighet for å legge ut fakturaen her (uten personlige detaljer selvfølgelig)? Summen har sikkert en naturlig forklaring.

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt problemer med Hello. Det ligger nok noe der som du har oversett. 

Gå inn på fakturaene dine og trykk på "fakturakopi". På side 2 står det hva du har brukt. Eks:

hello.png.09bb0b6f0d9b45db79baf23b5d7d3c6e.png

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde problemer med overfaktureringer i Onecall, men alt ble bedre når jeg gikk over til Telenor.

Anonymkode: 370bb...4ad

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde problemer med overfaktureringer i Onecall, men alt ble bedre når jeg gikk over til Telenor.

Anonymkode: 370bb...4ad

Fikk ikke du heller hjelp fra kundeservice når det skjedde?

AnonymBruker
Skrevet
På ‎07‎.‎04‎.‎2017 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Hva var grunnen for at du byttet fra hello da?

Fikk jobbabonnement fra annen leverandør. Men vervet moren min til Hello, og heller ikke hun har opplevd problemer.

• Liker 1
Skrevet

Uten at TS legger ut selve fakturaen så er det helt umulig å vite om Hello krever mer penger enn de skal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...