GratefulOctopus Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 "Husket jeg å ta pillene mine i dag tidlig, mon tro? Hm. Det ser jo f*** ikke ut her inne. Men er det noen som gjør noe fornuftig? Nei, de bare spiller piano og synger og bråker så man ikke får slappe av et eneste sekund. Og de lar til og med den møkkete bikkja ligge på mitt gamle persiske teppe! Det var en gave fra gode, gamle Major von Schrumpf. Å, von Schrumpf... Han var virkelig en gentleman. Husket jeg å ta pillene mine i dag tidlig, mon tro? Hmmm... Lurer på hvorfor det er så mange planter her inne... Se på den forbaskede kjøteren. Griser til teppet fra Major von Schrumpf. Hadde bare mine gamle, krokete ben virket, skulle jeg gitt den et spark som den sent ville glemt. Husket jeg å ta pillene mine idag tidlig, mon tro? Så mange planter det er her inne. Nesten som en liten skog. Major von Schrumpf hadde ikke likt alt dette grønne. Ikke den bikkja, heller. Han hatet hunder, min kjære von Schrumpf. Husket jeg å ta pillene mine i dag tidlig, mon tro?" Eller noe sånt. 4
Gjest Hold the door Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 "Jeg kommer til å sovne inn før bildet er ferdig malt". Anonymkode: 750a7...7ed
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 Hun tenker kanskje på at hun håper at kvinnen (som blir undervist?) ved pianoet, blir flink til å spille piano? Kansje det er hennes datter? (Den gamle damen, hva har hun i fanget? En katt eller en liten hund?) Anonymkode: 8b36c...c51
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: Hva heter maleren og hva heter maleriet? Anonymkode: 8b36c...c51
NonJuan Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 "Here we go again, she is sitting there, telling all those fucking lies again" Eller "HALLO!!!! JEG SITTER HER LIKSOM!!! DERE SKAL FÅ ARVE ALT JEG HAR, Djizzzzzes"
Gjest supernova_87 Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 "Åfyfan, sosialisering ass! Jeg vil bare ha pikk!" Eller mer passende til tiden: "Å gid, nå orker jeg ikke mer konversasjon eller trege sonater! Vi skulle heller fått noen single men in possession of a good fortune på visitt, så kunne jeg vært litt hustru igjen!"
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter maleren og hva heter maleriet? Anonymkode: 8b36c...c51 Maleren heter Mihály von Munkács Maleriet heter A zeneszoba som jeg antar betyr salong siden det er et maleri av en salong.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #15 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Maleren heter Mihály von Munkács Maleriet heter A zeneszoba som jeg antar betyr salong siden det er et maleri av en salong. Tusen takk Det er et virkelig vakkert maleri. Anonymkode: 8b36c...c51
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #16 Skrevet 6. april 2017 "Så unge vakre og naive de er. Så trist at alt som skal skje er at begge deler skal ødelegges." Anonymkode: c8c40...e4b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #17 Skrevet 6. april 2017 Forstoppelsen sin 😂 Anonymkode: ac855...e1f
Ardwinna Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 "Piker vin og sang, du liksom. Hvor ble det av vinen? Åh gudhjelpemeg, jeg kunne virkelig ha trengt et par flasker vin nå. Og to korker til å putte i ørene!"
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 Når kommer sesong 4 av SKAM? Anonymkode: 0c575...f04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå