AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Jeg har en hund som er 11år, hun ble kastrert for 1 år siden pga livmorbetennelse og det har visst vokst en svulst i hunden, det sa ikke dyrlegen noe om og de har nok ikke oppdaget det med engang fordi den var såpass liten før hun opererte og ble stor noen mnd etterpå. Greia er at det kan bli en stor operasjon, mulig komplisert, men at jeg kanskje finne spesialister. Noen som vet om noen super flinke? Svulsten er ganske stor, men den kunne ikke tas med engang den ble oppdaget for vetrinæren sa hun måtte få hvile litt før hun kunne gå gjennom en operasjon til (de regnet vel ikke med den skulle bli så stor), den er mest sannsynlig ondartet, men den vil dø ut om den fjernes. Jeg syntes hunden skal få leve noen fine år til, da hun ellers er frisk og lykkelig hund, hun elsker oss og vi elsker henne mer enn alt annet. Hva anbefaller dere? Anonymkode: 20c2f...eeb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Helst i drammen området, kanskje skien/porsgrunn. Men om det kun er flinke i oslo så må vi bare reise dit. Anonymkode: 20c2f...eeb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 På 6.4.2017 den 21.31, AnonymBruker skrev: Helst i drammen området, kanskje skien/porsgrunn. Men om det kun er flinke i oslo så må vi bare reise dit. Anonymkode: 20c2f...eeb På Oslo dyresykehus har de en diplomat i kirurgi, jeg ville dratt til henne. Anonymkode: 4061d...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå