Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig har dere testet? Hadde EL 26 mars, altså 11 dpo idag. Forventer mensen den 10 april, altså om 4 dager.. er det for tidlig å teste? Ønsker ikke bli skuffet, da vi for 1,5 mnd siden gikk gjennom en SA.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo teste om du vil, men er en sjanse for at du får negativt svar (evt et falsk negativt svar). Spørs hva du føler du orker. 

Anonymkode: 5209b...0c9

Skrevet

det blir jo sikrere jo lenger du venter, men jeg testet positivt 10 dpo på morgenurin

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ventet til 14 DPO, så du slipper usikkerhet rundt svaret.

Anonymkode: 049ae...f16

Skrevet

Større sjanse for riktig svar jo lenger du venter, og for falsk negativ jo tidligere du tester. Men etter noen IVF forsøk og mye googling så har jeg inntrykk av at det er 50/50 for positiv test 10-11DPO og svaret ganske endelig på 12-13DPO.

Skrevet

12/13 dpo.. freaker litt ut her!! 

Ts

IMG_3529.JPG

Skrevet
9 timer siden, Note92 skrev:

12/13 dpo.. freaker litt ut her!! 

Ts

IMG_3529.JPG

:-o strek jo. Jeg ser strek:-D 

Skrevet
6 minutter siden, Fugleskremsel skrev:

:-o strek jo. Jeg ser strek:-D 

Jeg også! Samboer også.. Hadde ikke trodd det etter alt vi har vært gjennom den siste mnd! Men synes den er svak, ikke så rart da det er tidlig. Må kjøpe noen flere å teste imorgen tror jeg😁 

Ts

Skrevet
9 timer siden, Note92 skrev:

Jeg også! Samboer også.. Hadde ikke trodd det etter alt vi har vært gjennom den siste mnd! Men synes den er svak, ikke så rart da det er tidlig. Må kjøpe noen flere å teste imorgen tror jeg😁 

Ts

Så spennende! Krysser alt jeg har:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...