Gjest Newroz Skrevet 6. april 2017 #21 Skrevet 6. april 2017 Så.... En ekte mann er en mann med bedrøvelig kosthold, i følge TV 3?
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #22 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Newroz skrev: Så.... En ekte mann er en mann med bedrøvelig kosthold, i følge TV 3? trenger ikke ta alt bokstavelig talt
Gjest Newroz Skrevet 6. april 2017 #23 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: trenger ikke ta alt bokstavelig talt Er jo det de skriver, så hvordan skal man ikke ta det bokstavelig?
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #24 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Newroz skrev: Er jo det de skriver, så hvordan skal man ikke ta det bokstavelig? fordi flest folk har et lite snev av humor i seg 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #25 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Newroz skrev: Er jo det de skriver, så hvordan skal man ikke ta det bokstavelig? Har du sett? Anonymkode: 1ede9...216
Charlotteul Skrevet 6. april 2017 #26 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: han ene er 24 år og ser like ille ut som jeg vil se ut når jeg er 60 Beklager, men det svir i øynene. Jeg ser for meg at dette er et knippe menn høstet inn fra Toten og/eller Verdal som livnærer seg på løssnus, hjemmebrent og Volvo 240.
Gjest Newroz Skrevet 6. april 2017 #27 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du sett? Anonymkode: 1ede9...216 Nei, har ikke TV 3, så baserer meg bare på hva de selv skriver om programmet. Når det er sagt syns jeg hele "ekte mann" begrepet er ganske håpløst. Man er jo ikke noe mindre mann om man har et bra kosthold, trener, er opptatt av strikking eller hva det enn nå måtte være.
Gjest Newroz Skrevet 6. april 2017 #28 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: fordi flest folk har et lite snev av humor i seg Jeg har humor til langt opp etter øra. Handler mer om at "ekte mann" begrepet er helt tullete. En ekte mann er ikke en som har dårlig kosthold feks som de legger opp til her. Jeg syns generelt sett at det er feil å forsøke å legge opp til en standard for hva en "ekte mann" er, for vi har ikke en "uekte mann". En mann er en mann. Så tittelen byr meg i mot, og det ble ikke bedre etter å ha lest deres definisjon.
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #29 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Charlotteul skrev: Beklager, men det svir i øynene. Jeg ser for meg at dette er et knippe menn høstet inn fra Toten og/eller Verdal som livnærer seg på løssnus, hjemmebrent og Volvo 240. jeg skal tvinge kjæresten min til å se det når hun kommer hjem, da får hun vite hvor heldig hun er :D hahaha
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #30 Skrevet 7. april 2017 Enig i at uttrykket "ekte mann" er tullete, men målet med denne serien er jo ikke å definere hva som menes med begrepet, så en slik kritikk synes noe malplassert. Det er fem helt typiske, vanlige, normale menn, akkurat like ekte som alle andre. Han ene karen med hull i gliset er jo i tillegg morsommere enn mange av de som lever av å være morsomme i Norge. Synes det er en underholdende serie og det skal bli spennende å se om de klarer utfordringen som venter dem i Sør-Afrika. Anonymkode: a2e29...5c0 3
Angeleye Skrevet 7. april 2017 #31 Skrevet 7. april 2017 Jeg digger denne serien, og syns guttene er knalltøffe! Jeg ler meg ihjel av episodene, og gleder meg til neste! 1
MarianneE Skrevet 7. april 2017 Forfatter #32 Skrevet 7. april 2017 4 timer siden, Angeleye skrev: Jeg digger denne serien, og syns guttene er knalltøffe! Jeg ler meg ihjel av episodene, og gleder meg til neste! Helt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå