MarianneE Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Det må jo være flere enn meg som synes dette er et utrolig morsomt og underholdende program! 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann som bare tenker på sex og sport ? Anonymkode: 46368...0e7
Sykkelkopp Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann er en mann som gjør alt kvinnene sier at han skal gjøre og lever etter hva husmødrer mener er ekte mann? 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann er en mann som gjør alt kvinnene sier at han skal gjøre og lever etter hva husmødrer mener er ekte mann? Har ikke sett det, men det virker ikke som det er det i det hele tatt http://www.tv3.no/ekte-menn/om-programmet Anonymkode: 0e826...d3b
Sykkelkopp Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett det, men det virker ikke som det er det i det hele tatt http://www.tv3.no/ekte-menn/om-programmet Anonymkode: 0e826...d3b åja, det ser jo faktisk ut som det er bra saker de skal drive med.Kommer sikkert til å være en haug med late nordmenn som sitter og ser på med ølen godt plassert på ølmagen sin mens de på TV er ute og jobber hardt 1
MarianneE Skrevet 6. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2017 Men I jøss og Krøss, så positive dere er da... Synes gutta er sporty og utrolig tøffe som faktisk tør å blottstille sin egen dårlige form. 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 Jeg ser på det og ler meg skakk hver gang! Hysterisk morsomt og et utrolig bra program. Gleder meg til neste episode allerede Anonymkode: 041e3...812
MarinaC Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser på det og ler meg skakk hver gang! Hysterisk morsomt og et utrolig bra program. Gleder meg til neste episode allerede Anonymkode: 041e3...812 Enig
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: åja, det ser jo faktisk ut som det er bra saker de skal drive med.Kommer sikkert til å være en haug med late nordmenn som sitter og ser på med ølen godt plassert på ølmagen sin mens de på TV er ute og jobber hardt 1 time siden, Sykkelkopp skrev: La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann er en mann som gjør alt kvinnene sier at han skal gjøre og lever etter hva husmødrer mener er ekte mann? 1 time siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann som bare tenker på sex og sport ? Anonymkode: 46368...0e7 Og ellers er alt bra? Anonymkode: 1ede9...216
Sykkelkopp Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ellers er alt bra? Anonymkode: 1ede9...216 Nei jeg er sulten kan du lage litt mat vær så vær så snill pretty pretty please? 1
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 (endret) jeg ser på det nå. fantastisk underholdene hahaha. uff de har virkelig latt seg forfalle, tjukke og skallede , uten tenner alle mann....kona deres kan ikke være så mye bedre heller https://www.viafree.no/programmer/underholdning/ekte-menn/sesong-1/episode-1 Endret 6. april 2017 av brownbrown 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 7 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Nei jeg er sulten kan du lage litt mat vær så vær så snill pretty pretty please? Anonymkode: 1ede9...216
Sykkelkopp Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1ede9...216
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #15 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: 🥞🍔🍕🌮🍟 Anonymkode: 1ede9...216
Sykkelkopp Skrevet 6. april 2017 #16 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🥞🍔🍕🌮🍟 Anonymkode: 1ede9...216 Takk mamma jeg er glad i deg
Charlotteul Skrevet 6. april 2017 #17 Skrevet 6. april 2017 Sett en halv episode. Ble så ille berørt og flau at jeg måtte slå av
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #18 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Charlotteul skrev: Sett en halv episode. Ble så ille berørt og flau at jeg måtte slå av skjønner hva du mener, jeg ser nå. helt forferdelig og se hvordan folk klarer å bli så ......hva skal jeg si .....lite pen å se på for noen holdninger de har, det motiverer meg vertfall til å spise sundt
Charlotteul Skrevet 6. april 2017 #19 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: skjønner hva du mener, jeg ser nå. helt forferdelig og se hvordan folk klarer å bli så ......hva skal jeg si .....lite pen å se på for noen holdninger de har, det motiverer meg vertfall til å spise sundt Ja nei altså. Jeg skal ikke dømme folk pga kroppen deres, for alle er forskjellig, men personlighet og væremåte - nei takk
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #20 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Charlotteul skrev: Ja nei altså. Jeg skal ikke dømme folk pga kroppen deres, for alle er forskjellig, men personlighet og væremåte - nei takk han ene er 24 år og ser like ille ut som jeg vil se ut når jeg er 60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå