Gå til innhold

Ekte Menn på TV3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må jo være flere enn meg som synes dette er et utrolig morsomt og underholdende program! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann som bare tenker på sex og sport ?

Anonymkode: 46368...0e7

Skrevet

La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann er en mann som gjør alt kvinnene sier at han skal gjøre og lever etter hva husmødrer mener er ekte mann?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann er en mann som gjør alt kvinnene sier at han skal gjøre og lever etter hva husmødrer mener er ekte mann?

Har ikke sett det, men det virker ikke som det er det i det hele tatt

http://www.tv3.no/ekte-menn/om-programmet

Anonymkode: 0e826...d3b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett det, men det virker ikke som det er det i det hele tatt

http://www.tv3.no/ekte-menn/om-programmet

Anonymkode: 0e826...d3b

åja, det ser jo faktisk ut som det er bra saker de skal drive med.Kommer sikkert til å være en haug med late nordmenn som sitter og ser på med ølen godt plassert på ølmagen sin mens de på TV er ute og jobber hardt

• Liker 1
Skrevet

Men I jøss og Krøss, så positive dere er da... :roll:

Synes gutta er sporty og utrolig tøffe som faktisk tør å blottstille sin egen dårlige form. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på det og ler meg skakk hver gang! Hysterisk morsomt og et utrolig bra program. Gleder meg til neste episode allerede :hoppendeglad:

Anonymkode: 041e3...812

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på det og ler meg skakk hver gang! Hysterisk morsomt og et utrolig bra program. Gleder meg til neste episode allerede :hoppendeglad:

Anonymkode: 041e3...812

Enig:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

åja, det ser jo faktisk ut som det er bra saker de skal drive med.Kommer sikkert til å være en haug med late nordmenn som sitter og ser på med ølen godt plassert på ølmagen sin mens de på TV er ute og jobber hardt

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette et patetisk program hvor en ekte mann er en mann som bare tenker på sex og sport ?

Anonymkode: 46368...0e7

Og ellers er alt bra?

Anonymkode: 1ede9...216

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ellers er alt bra?

Nei jeg er sulten kan du lage litt mat vær så vær så snill pretty pretty please?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nei jeg er sulten kan du lage litt mat vær så vær så snill pretty pretty please?

:troest:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:troest:

:klem:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

:klem:

🥞🍔🍕🌮🍟

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

🥞🍔🍕🌮🍟

Takk mamma jeg er glad i deg :) 

Skrevet

Sett en halv episode. Ble så ille berørt og flau at jeg måtte slå av :ironi:

Skrevet
Akkurat nå, Charlotteul skrev:

Sett en halv episode. Ble så ille berørt og flau at jeg måtte slå av :ironi:

skjønner hva du mener, jeg ser nå. helt forferdelig og se hvordan folk klarer å bli så ......hva skal jeg si .....lite pen å se på :bond:

for noen holdninger de har, det motiverer meg vertfall til å spise sundt :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

skjønner hva du mener, jeg ser nå. helt forferdelig og se hvordan folk klarer å bli så ......hva skal jeg si .....lite pen å se på :bond:

for noen holdninger de har, det motiverer meg vertfall til å spise sundt :fnise:

Ja nei altså. Jeg skal ikke dømme folk pga kroppen deres, for alle er forskjellig, men personlighet og væremåte - nei takk :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Charlotteul skrev:

Ja nei altså. Jeg skal ikke dømme folk pga kroppen deres, for alle er forskjellig, men personlighet og væremåte - nei takk :fnise:

han ene er 24 år og ser like ille ut som jeg vil se ut når jeg er 60

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...