Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg på La Lina og fikk kjempebra service! Kjøpte meg fem kjempefine bh'er som faktisk passet.

Har alltid brukt str. 75E hele siste året, og fikk idag vite at str. 65F var passe for meg. Helt utrolig hvordan forskjellen føles på både nakke og pupper. De strutter faktisk...nesten..

Anbefales å gå dit, hun som jobbet der var veldig flink og hjalp til både ute av prøverommet og inni. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, på LaLina får man kjempegod service. :D Jeg trodde jeg var 70/75B, men det viste seg jeg var 65DD.

Og det er gøy med "nye" flotte pupper etterpå.

Gjett om jeg er glad for at jeg hørte på alle de fornøyde LaLina kundene, som er brukere av forumet her.

Skrevet

Ikke, sant? Jeg har fått intrykk at mange her inne har en bh- størrelse som ikke er lett å få tak i i vanlige billigbutikker.

Ikke alle her som har veldig store bryster, men når man må ned i 65, og over A cup så blir det vanskelig å få tak i bh'er, selv om puppene i seg selv ikke er veldig store.

Skrevet

Hvor mye koster en bh på La lina? Sånn ca? :)

Skrevet

Hmm..alt fra 200-800 tror jeg. Jeg kjøpte endel bh'er så datt litt ut av tellingen.. Det er ikke H&M pris eller Lindex pris, men det er så klart bedre kvalitet da.

Skrevet

Alt fra 200 og opp rundt tusenlappen. Kjøpte selv 2 bh-er der som kostet 1000 kr (eller, er så bortskjemt at min kjære betalte dem da.)

Jeg er verken feit eller har silikon, men det skal ikke sååå mye til å få en forskjell på 10 cm på rundt pupper og rett under puppen veit du, og det det er faktisk det det går på. Alle med D-cup har ikke like store pupper. En som bruker 80 D har en helt annen størrelse på puppene sine enn en som bruker 65 D.

Jeg trodde jeg var 75 B, dro til LaLina etter anbefaling herfra og fikk kjempeservice. For en gangs skyld følte jeg meg ikke uønsket i en undertøysbutikk. Tidligere har jeg følt at jg nærmest var i veien og en kunde man ville ha ut av butikken fortest mulig fordi jeg ikke var voksen, "fin" dame som kunne bruke masse penger.

Skrevet

Skjønner helt hva du mener. Har vært i andre undertøysbutikker jeg også og det er ikke alltid man blir tatt seriøst heller. har hørt før at "neida, brystene dine er da ikke så store kjære, gå og prøv en c-cup du."

Mens på La Lila målte hun, ga meg en bh å prøve og fant ut str utifra den. Kjempebra service i forhold til før. Jeg er 19 år, og for noen er det ikke mulig å ha hengete pupper som 19-åring...Det har rett og slett vært plagsomt før at ingen har trodd på at jeg har pupper som er store og derfor henger, uten å måtte blottlegge meg for dem. Helt idiotisk.

Og forresten, var min kjære som også spanderte bh'ene på meg :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Da bruker vi samme størrelse. :wink: Skal visstnok være ganske sjeldent med 65 F.

Skrevet

Det er forskjell på 65 DD og 75DD. Det skal heller ikke, som en annen bruker har sagt, så mye til før det er en differanse på 10-12 cm mellom omkrets runt pupp og under pupp.

Gjest Anonymous
Skrevet

dersom man bruker 65 rundt livet skal man ikke ha store pupper før man spretter litt opp i bokstavene kjære gjest. Tologmed mine pupper havner i en c etter at jeg måtte ha 65 rundt livet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Må jo se rimelig rart ut uansett, dersom dere er slanke med gigantiske pupper. Slitsomt for ryggen også sikkert.

Mvh slank med 85B :wink:

Skrevet

Det er veldig slitsomt ja, og ser relativt unaturlig ut ja.

Skrevet
Hvor ligger denne butikken ? Jeg må dit.

Butikken ligger rett ved sankthanshaugen i Waldemar Thranes gate. Går du inn på www.lalina.no og klikker på om LaLina så står det beskrivelse på hvordan du kommer deg dit.

Må jo se rimelig rart ut uansett, dersom dere er slanke med gigantiske pupper. Slitsomt for ryggen også sikkert.

Det ser ikke rart eller unaturlig ut på meg. Ingen som tenker at jeg har gigantiske pupper. Husk, jeg trodde jeg var 75 B, noe som egentlig ikke er så stort hvis man tenker på kroppsbygningen man har om man bruker 75 B. Har man B-cup har man bare en forskjell på 2,5 - 5 cm midt på puppene og under puppene. Det sier seg selv at du da ikke har spesielt store pupper. Alt for mange bruker feil bh-størrelse, og ser på D-cup som noe gedigent, jeg trodde også at D-cup var stort helt til jeg fant ut at jeg selv var D-cup. Men fordi det ser naturlig ut på meg er det jo ikke sagt at det ikke kan se stort ut på andre. Det har jo med kroppsbygning å gjøre, og kommer man opp i F og G så begynner det jo å bli rimelig stort.

Slitsomt for rygg og nakke var det før jeg fikk skikkelige tilpassede bh-er. Tenkte ikke over at noe av plagene mine kunne komme fra puppene mine, men merket det etter at jeg fikk skikkelige bh-er at jeg fikk mindre vondt i skuldre og nakke.

Skrevet

I vanlige butikker er det jo vanskelig nok å finne omkrets 70, og selv da må jeg starte på innerste hekte. Og i tillegg helst bør ha C... Det blir kompliserte greier.

Tror jeg må mote meg opp og ta en tur på La Lina neste gang jeg besøker hovedstaden, selv om jeg er livredd ekspeditørene i undertøysbutikker.

Skrevet

Tror jeg må mote meg opp og ta en tur på La Lina neste gang jeg besøker hovedstaden, selv om jeg er livredd ekspeditørene i undertøysbutikker.

Tror det er en kjempegod ide. Selv var jeg litt spent på hvordan det kom til å gå, men hun i butikken var utrolig hyggelig, og ikke skummel i det hele tatt. :D

En skal lete lenge etter en så hyggelig butikkdame, og det er nok derfor hun har så mange KG damer som trofaste kunder. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Da bør du vel være ca 90-95 cm under puppene. Mange som er smalere en som så uten å være syltynne. Og du kan ha litt pupper da uten at det ser rart ut.

Skrevet

Jeg er en av de fornøyde kundene til La Lina. Jeg hadde i lengre tid gått med feil bh, trodde jeg hadde størrelsen 80/85 G/H. Gjett om jeg tok feil jeg har 65//0 FF/G. Jeg er ikke særlig slank, men nå sitter i hvertfall bh som den skal - jeg slipper å dra den opp hele tiden som jeg gjorde før La Lina. Det verste er vel egentlig at det var en annen undertøysbutikk som ga meg feil størrelse på bh'en tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...