Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter en god del hint så sier jeg dette igjen.

Er det så vanskelig å kle på seg? Slutt og flash dere. Ha nok respekt for dere selv til å unngå å flashe dere med vilje. En ting er at alle kan gjøre feil, men når noen gjentar dette gang på gang så er det ikke mye synd på de som gjør sånt av egen fri vilje. Hva med å ta hensyn til andre folk og miljøet? Tenker ikke folk lenger enn som så? Det er ikke alle som har lyst til å se det rett og slett. Man trenger ikke gjøre sånt for å bli/ være populær eller bli godtatt her i samfunnet.  :)

Man blir ikke mer likt eller mer populær av å flashe. Det skal holde med å være den man er.

Jo mer hud jo bedre mener vel disse. Jeg er uenig. Alt med måte. Å vise/flashe seg med vilje er smakløst.

Endret av fuglekvitter__
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte tenker ikke i det hele tatt

Anonymkode: ac41a...f0c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva da?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du komme med noen konkrete eksempler på hva du mener?

Anonymkode: 78fc7...15c

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med noen konkrete eksempler på hva du mener?

Anonymkode: 78fc7...15c

Hva er det du ikke skjønte med det jeg mener?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen som flasher jeg

Anonymkode: 55217...8ec

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva er det du ikke skjønte med det jeg mener?

Alt.

Anonymkode: 14909...926

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva da?

:rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

:vetikke: skjønner heller ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: 2cfda...151

AnonymBruker
Skrevet

Menner du folk som blotter seg? Altså folk som viser kjønnsorganer til fremmede i offentlighet?

Anonymkode: 4749a...0da

• Liker 1
Skrevet

Alt.

Anonymkode: 14909...926

Hvis en kvinne eller en mann viser frem pupper eller annet ved å flashe så takker jeg nei. He He. Gjør det gjerne men for min del klarer jeg meg fint uten å få trykket både pupper og penis opp i trynet uten å ha bedt om det. 

Eksempel: Jeg ble invitert på fest. Ei jente drar opp toppen foran alle med vilje. Opp ned, opp ned. Foran menn og kvinner på festen. Kjente og ukjente. Nei takk. Behold klærne på a... det er litt harry. 

Skrevet

Menner du folk som blotter seg? Altså folk som viser kjønnsorganer til fremmede i offentlighet?

Ja og flashing (å vise frem pupper o.l). 

Skrevet

Min teori er at folk byr seg frem på denne måten for å få oppmerksomhet. Fellesnevneren er at de ikke får nok oppmerksomhet av feks partner, venner, familie, og derfor "utagerer" for å bli sett - bokstavelig talt. Faktorer som dårlig selvtillit og sentreringsbehov kan gå hånd-i-hånd, selv om de er i hver sin ende av skalaen. Dårlig selvtillit betyr ikke nødvendigvis sjenert. Men det var da min teori.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis trådene du skriver om forskjellige folk er noe å gå etter så virker det som du har en merkelig omgangskrets...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Ja og flashing (å vise frem pupper o.l). 

Jeg lurer veldig på hvor du vanker, for jeg har aldri opplevd at noen kommer opp til meg og viser frem hverken penis eller pupp:fnise: Man hører ikke så mye om blottere lenger, og kvinnelige blottere har jeg aldri hørt om!

Anonymkode: 18643...3a1

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer veldig på hvor du vanker, for jeg har aldri opplevd at noen kommer opp til meg og viser frem hverken penis eller pupp:fnise: Man hører ikke så mye om blottere lenger, og kvinnelige blottere har jeg aldri hørt om!

Ble invitert på fest og da gjorde de det.

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis trådene du skriver om forskjellige folk er noe å gå etter så virker det som du har en merkelig omgangskrets...

De er ikke det, men jeg har sett på nett at de gjør det uten å søke opp noen av ordene relatert til dette.

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
9 minutter siden, Charlotteul skrev:

Min teori er at folk byr seg frem på denne måten for å få oppmerksomhet. Fellesnevneren er at de ikke får nok oppmerksomhet av feks partner, venner, familie, og derfor "utagerer" for å bli sett - bokstavelig talt. Faktorer som dårlig selvtillit og sentreringsbehov kan gå hånd-i-hånd, selv om de er i hver sin ende av skalaen. Dårlig selvtillit betyr ikke nødvendigvis sjenert. Men det var da min teori.

Ja. Jeg tror man kan få det uten å vise seg frem sånn. Dårlig selvtillit er bare fornavnet. Jeg ser som sagt på nettet at det er vanlig for dem å flashe seg både i virkeligheten og på nett.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De bryr seg ikke og tror det er attraktivt/sexy. De kan ta hensyn til folk rundt seg også. Hvor vanskelig kan det være?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Ble invitert på fest og da gjorde de det.

Flere blottere på en og samme fest? Ærre mulig :redd:

Ringte du politi?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...