Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er i dag 10 dager etter ikm, jeg tok en test 2 dager etter ikm, og den viste negativ, jeg tenkte det kanskje var for tidlig å få positiv test.

Helt siden dag 2 etter ikm, har jeg hatt vondt i hodet iløpet av dagen, jeg har hatt lite matlyst, og blitt kvalm hver dag etter måltid.

i dag 10 dager over ikm mens jeg var på butikken fikk jeg plutselig en ubeskrivelig, og sinnsykt ubehagelig smerte nederst i underlivet. Jeg slet med å finne god sittestilling og det gjorde vondt å gå, etter ca 10 min ga det seg.

Da jeg kom meg hjem og gikk på do virket det nesten som om det var noe som hadde sprukket inni meg, det var kommet lyserødt vannaktig blod, ikke noe som lignet på TR i det hele tatt. 

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men foreslår du tar en ny graviditetstest hvis du er usikker. Hvis den også er negativ er du nok bare forsinket. 

Anonymkode: a567b...b6d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men foreslår du tar en ny graviditetstest hvis du er usikker. Hvis den også er negativ er du nok bare forsinket. 

Anonymkode: a567b...b6d

ble litt i tvil siden det kommer lyst blod, har aldri hatt cyste heller, for har sjekket det før hos gyn. så er nok ikke en cyste som har sprekt heller  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...