Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er blitt oppringt av et nr som begynner med +44 og 10 tall etterpå ? Hørte ingenting og sjøl sa jeg ikke noe, var snar å legge på ! 

Anonymkode: 2addd...a6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så flink du er da.

Anonymkode: 23ce7...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men +44 er England da..

Anonymkode: 21292...193

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flink du er da.

Anonymkode: 23ce7...ae4

Så spydig du er da:balltre:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen i England. Og det kan vel være svindlere der også !

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som er blitt oppringt av et nr som begynner med +44 og 10 tall etterpå ? Hørte ingenting og sjøl sa jeg ikke noe, var snar å legge på ! 

Søk etter det på Google eller telefonterror.no. Då finner du fort ut om det er svindel eller ikkje. 

Eg blei også oppringt frå England og det var svindel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen i England. Og det kan vel være svindlere der også !

Joa, men 2 siffrete retningsnummer, lover ofte bedre enn 3 siffrete retningsnummer etter min erfaring i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Yepp. Forrigårs. En fyr fra "Windows" eller "Microsoft support", eller lignende, med ungeskrik i bakgrunnen.... (jeg får telefoner fra England på jobb, så jeg må ta dem). Ingen som svindel deg eller meg ved å si Hallo og SÅ legge på, så det går nok bra :)

Anonymkode: b5700...7cb

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt ringt opp fra to ulike nummer som begynner på 44 den siste tiden. Første gangen hørte jeg ingenting i andre enden. Andre gangen var det en som påsto han var fra Microsoft og ville hjelpe meg med pcen min. Har blitt ringt opp mange ganger tidligere også. 

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Har også blitt oppringt fra +44 nylig, tok den ikke.

Gjest gjest- silje
Skrevet

Jeg har blitt oppringt 4g de siste to dagene av +441605220740

Jeg har ikke tatt telefonen, da det skjedde i arbeidstida, men jeg hadde nok ikke tatt den uansett, da jeg tenker at det bare er svindel. 

Gjest HøyMørkog40
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer at 44 er england JA,men svindlerne har nok av utstyr som bare får det til å se ut som de ringer fra f.eks. england...De er jo tross alt svindlere...Og for all del,aldri,aldri,aldri ring dem opp igjen(for det hender at dem ringer til folk og bare lar det ringe kun en gang uten at man rekker å svare)..og når de som er dumme nok til å ringe tilbake koster det masse penger..10 dollar bare dem tar opp røret,og  deretter 12 dollar pr.miinutt..man får ikke svar i andre enden enda noen tar opp røret,og imens så går taksameteret...Folk er så dumme at dem ikke skjønner det...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HøyMørkog40 skrev:

Stemmer at 44 er england JA,men svindlerne har nok av utstyr som bare får det til å se ut som de ringer fra f.eks. england...De er jo tross alt svindlere...Og for all del,aldri,aldri,aldri ring dem opp igjen(for det hender at dem ringer til folk og bare lar det ringe kun en gang uten at man rekker å svare)..og når de som er dumme nok til å ringe tilbake koster det masse penger..10 dollar bare dem tar opp røret,og  deretter 12 dollar pr.miinutt..man får ikke svar i andre enden enda noen tar opp røret,og imens så går taksameteret...Folk er så dumme at dem ikke skjønner det...

Kunne ikke falle meg inn å ringe opp igjen et ukjent nummer !

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Mandragora skrev:

Søk etter det på Google eller telefonterror.no. Då finner du fort ut om det er svindel eller ikkje. 

Eg blei også oppringt frå England og det var svindel. 

Takk, det skal jeg prøve :)

Gjest HøyMørkog40
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke falle meg inn å ringe opp igjen et ukjent nummer !

Neida,ikke meg heller..Men ikke alle som tenker sånn veit du...(kansje nummeret mitt har blitt trukket ut og jeg har vunnet xxx millioner dollar)...osv...Såkalt nigeria-brev( som faktisk en god del nordmenn falt for og blei lurt)har jo blitt til nigeria -tlf. nå etter at smart tlf. har kommet...

Gjest HøyMørkog40
Skrevet

Går jo an å installere app også som hindrer sånne i å ringe deg har jeg hørt men veit ikke om det funker...søk på telephoneterror på google...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke finn på å si "ja", dersom de spør "hører du meg" (eller lignende), fordi de kan klippe lydopptaket og ordne det slik at det høres ut som at du sier ja til å inngå en bestemt avtale med den som ringer, og da sitter du i saksa for å si det sånn...

Rådet er å legge på med en gang, uten å si et eneste ord først.

Anonymkode: ed328...6d4

• Liker 2
Skrevet

Får telefoner fra "Windows" hele tiden, men de legger på når jeg driver de til vannvidd :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke finn på å si "ja", dersom de spør "hører du meg" (eller lignende), fordi de kan klippe lydopptaket og ordne det slik at det høres ut som at du sier ja til å inngå en bestemt avtale med den som ringer, og da sitter du i saksa for å si det sånn...

Rådet er å legge på med en gang, uten å si et eneste ord først.

Anonymkode: ed328...6d4

Mente jeg nettopp hadde lest om noe sånt, ja. Derfor sa jeg ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...