Gå til innhold

Internett Troll er sunne og flotte folk. Samfunnet hater dem fordi de ikke er feite pinglete menn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De sier ting som det er. Du tørr og det er det homsete feige kujoner ikke tørr. Derfor er de flotte mennesker. De sier ting så støvsuger de huset sitt og spiller et spill, går ut og har et liv. Mens andre trygg sonete folk sitter inne på forum hele dagen og prøver å tenke ut ifra sitt skap på noe snobbete å si som ikke hjelper.

Min inspirasjon er en youtuber kalt Gligar13vids.

Nå politikere sier nett troll er psykopater og ille folk, eller så baserer de det på en vitenskapelig studie. Men om jeg gikk rundt og intervjuet vloggere og youtubere så kunne jeg diktet opp og sagt at de er en gjeng skaphomser og tynn i skolten som en vitenskaplig studie. Det som er viktig er at man kan terge på seg folk og selv om det finnes homofile pedo troll, altså ikke pedo men en som argumenterer for konsent alder i 12 års alderen i land eller stater i USA der seksuelkonsent varierer. Uansett liberale vil bruke det som grunnlag til å si at en person støtter pedofili, mens de er helt ok om muslimer er for slikt. Eller på en måte er dødstraff for homofili ok fordi ifølge liberale folk så er det intolerant for andre kulturer og bigoted og fordømme det. Og siden de har dødstraff så er det ikke intolerant og være for det.

Eller

Uansett han er også en nett troll jeg liker

Endret av Frogke
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll er en hedersmann!

Anonymkode: 9ca19...4bd

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll er en hedersmann!

Anonymkode: 9ca19...4bd

Sant det!

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Troll kommer i alle former og alle kjønn.

Det er naivt å tro noe annet.

Skrevet (endret)

Jeg syntes det er litt 1999. Å trolle og å plage folk bak en skjerm. 

I gamle dager så møtte folk opp på gatehjørnene å ga folk buksevann for å plage hverandre, sies det, men nå for tiden så skal det plages litt mer usynlig. Slik at de ikke kan bli tatt på det.
Det er en kjent sak at de som gjør sånt er noen samfunns-tapere og tafatte folk som gjemmer seg bak skjermene sine. De meningene de har på nett, deler de sjeldent med folk i virkeligheten. Jeg har sett flere som har måtte vise seg frem. For det er vel det verste et internett-troll blir bedt om å gjøre. Å vise hvem dem er. Jeg forstår at folk tar til motmæle når noen holder på sånn hele tiden, men jeg forstår meg virkelig ikke på dem som sitter sånn dag ut og dag inn bak en skjerm bare for å være slemme med og mot andre folk. Det står om det her, og det er ikke lov. Det er de samme lovene og reglene for mennesker i det virkelige liv VS på nett, men de som gjør sånt skjønner jo ikke det og tror ofte de slipper unna med det, men noen har måtte stå til rette for mye av det, selv om de er barn.

Det er faktisk snakk om noen folk som tar med seg datamaskinene sine, de som samles ens og alene for å sitte å plage folk online. IT-messen kaller de det. Da tar de med seg datamaskinene sine, putter det i bilen og setter seg i sammen og setter i gang. Og sånn sitter dem og trykker på tastaturet. De unngår jobb, skole og sånt og mobber for harde livet bak skjermene sine. Om de er feite, det har vel ingenting med saken å gjøre? En god del av dem er nok litt overvektige etter en god del stillesitting, mye godteri-spising (for det gjør visst dem som plager folk bak en skjerm) og lite å gjøre utenom å plage folk og fe. :P Og når de ikke bruker datamaskinen (av en eller annen merkelig grunn så må de bruke datamaskinene sine til dette) så gjør de det samme bare med telefonen. De burde få sitt eget navn og begrep hvis de ikke har det allerede. 

Når folk tilbyr dem andre ting? Et sosial-liv, en jobb, venner og sånne ting som er litt mer vanlig og akseptert så vil dem ikke det. De vil bare gå rundt med datamaskinene sine å plage folk hele tiden. :skratte: 

Det er ikke helt min stil å forsøke å mobbe folk på nett. Dem påstår også at dem får masse for det der. De får lønn for å plage folk? Jeg skulle likt og visst hvem som har satt i sammen alt det der, for da kan jeg slippe alt jeg har i hendene og sette meg ned å plage folk i mens jeg får lønn for det også. Foreldrene har ansvaret, så det så... Det ser ut som om at en del av dem ikke er 18 år enda, eller har jeg dårlig syn? I såfall så sitter foreldrene sånn også. :hakeslepp: 

Hvis dere ser i artiklene så sitter barna deres sånn. Og de voksne er til og med med på det.
Noe så pinlig. 
En som plagde meg i 1 og et halvt år var en mann på godt over 50 år. Han og ungene satt sånn hele tiden. De tok ikke hensyn til at folk var opptatte - ingenting. Det sa veldig mye om dem... De satt ofte alene bak skjermen for å plage folk i fra datamaskinene sine... En hel familie. Faren, moren og sønnen - og når de ble konfronterte med det så skyldte dem på alle andre, til og med vennene mine.

Da satt de og baksnakket folk helt åpenlyst på nettet, så jeg kunne lese masse ting om venner/bekjente (ikke at det stemte, men), og hva dem mente om folk. Det er mye jeg kunne ha skrevet om dem, men jeg dropper mye av det. Og når dem sitter og baksnakker folk så velger noen dem kjenner eller noe sånt å skrive om hva dem baksnakker på nett. :P 
Når jeg leste om meg selv da, så stemte ikke noe av det, men jeg ble ganske forbauset over at voksne mennesker med sine barn holdt på sånn. Man fikk jo et ekstremt dårlig inntrykk av dem kan man trygt si. Det er greit å vite hvor man har noen folk i allefall... De på bygdene er verst.

Endret av fuglekvitter__
Gjest Winza
Skrevet
19 timer siden, Frogke skrev:

De sier ting som det er. Du tørr og det er det homsete feige kujoner ikke tørr. Derfor er de flotte mennesker. De sier ting så støvsuger de huset sitt og spiller et spill, går ut og har et liv. Mens andre trygg sonete folk sitter inne på forum hele dagen og prøver å tenke ut ifra sitt skap på noe snobbete å si som ikke hjelper.

Nå politikere sier nett troll er psykopater og ille folk, eller så baserer de det på en vitenskapelig studie. Men om jeg gikk rundt og intervjuet vloggere og youtubere så kunne jeg diktet opp og sagt at de er en gjeng skaphomser og tynn i skolten som en vitenskaplig studie. Det som er viktig er at man kan terge på seg folk og selv om det finnes homofile pedo troll, altså ikke pedo men en som argumenterer for konsent alder i 12 års alderen i land eller stater i USA der seksuelkonsent varierer. Uansett liberale vil bruke det som grunnlag til å si at en person støtter pedofili, mens de er helt ok om muslimer er for slikt. Eller på en måte er dødstraff for homofili ok fordi ifølge liberale folk så er det intolerant for andre kulturer og bigoted og fordømme det. Og siden de har dødstraff så er det ikke intolerant og være for det.

Eller

Slike uskyldige troll som bare snakker dritt om gode spill, filmer osv er jo bare hysteriske :skratte: Artig å se reaksjonene på de som tar det seriøst :P

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. 

Mynona, mod. 

Skrevet
På 6.4.2017 den 17.55, Frogke skrev:

Eller

For en tullebukk! 

Makan til visvass. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...