Gå til innhold

Gjorde jeg noe galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får jeg han ut av hode?, jeg stilte opp når ingen andre gjorde, jeg ga deg noe ikke din egen familie gjorde, du ble en del av min familie, mitt liv, min fortid og min framtid. 

Jeg beklager jeg var sta, lei meg, sint, urolig, redd og skeptisk. Alle disse følelsene hadde jeg ovenfor deg, jeg vet hva du har vært igjennom, jeg vil deg kun ditt beste, jeg elsker deg mere enn noe annet, jeg var redd får at du skulle gå tilbake til det gamle livet og gjøre noe du kom til å angre på. Jeg vet du levde livet fra dag til dag, og tar ting som det kommer. Men hva gjorde egentlig jeg som var så galt?, som gjorde at du kunne ljuge til meg?. Du var min forloved og samboer. 

Jeg fortalte deg kanskje av og til en hard sannheten. Men du fortjente å vite, at vennene dine vil ikke deg noe godt. Hvem kom til deg på sykehuset da du skulle operere hjertet som 19 åring. Jo jeg, hvem var der vær dag, jeg. 

Spenning, fart, fest og kjøring. Er det du vil ha. Leke med noens følelser er ikke greit i det hele tatt. Føler meg knust, ødelagt, aleine og forferdelig. 

Men en ting skal jeg ha på samvittigheten, det er aldri noen som stilte opp mere enn meg. Og når du først ser det, så er ikke jeg lenger tilgjengelig. 

Anonymkode: a5a22...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...