AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Del Skrevet 6. april 2017 Alle med venner og/eller pene bekjente får så mange likes. Jeg får maks 20. Er det tegn på at jeg egentlig ikke er så pen, spennende eller hva? De andre jeg følger/kjenner har minst flere hundre følgere. Jeg har ikke 200 en gang. Jeg må jo være grusomt kjedelig. Anonymkode: 6322a...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 6. april 2017 #2 Del Skrevet 6. april 2017 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thegirlwithhope Skrevet 6. april 2017 #3 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg tror at når du er deg selv, og har ett konto hvor du viser din stil eller en pasjon du har og det er ekte så tiltrekker det folk. Så det kommer an på hva du poster, jeg personlig orker ikke å følge en konto hvor det er bare selfies 24/7, men har andre interesse og gir gjerne mine likes om jeg ser noe jeg liker. Jeg tror du ikke må tenke på at du for ikke likes på grund at du ikke er pen, fordi jeg er sikkert på at du er vakker på din måte, alle mennesker er unike og all har en unik utseende! Vær stolt av den; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå