Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så ansiktet mitt er EKSTREMT usymmetrisk + at jeg har veldig lang panne. Nå har jeg hår ned til brystene med skillet på den pene siden av ansiktet så jeg kan dekke til den stygge delen. Har utrolig lyst på pannelugg, men da synes vel usymmetrien enda bedre? Noen som har peiling? 

Anonymkode: 17c10...920

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så ansiktet mitt er EKSTREMT usymmetrisk + at jeg har veldig lang panne. Nå har jeg hår ned til brystene med skillet på den pene siden av ansiktet så jeg kan dekke til den stygge delen. Har utrolig lyst på pannelugg, men da synes vel usymmetrien enda bedre? Noen som har peiling? 

Anonymkode: 17c10...920

Du kan velge å ha en usymmertrisk lugg, gjerne en skrå lugg som da er lengst på den siden som du ønsker å skjule. Har selv hatt dette og var fornøyd.

Anonymkode: 3783b...c50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har usymmetrisk ansikt og lang panne. Skrå lugg er tingen!

Anonymkode: af607...1b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da må det værre usymmetrisk på den andre sia for å kompensere, da blir det mer symmetrisk.
Altså gitt at en trekant er lengre på ene sia, så tar du bare og lager en lengre trekant på andre sia, så vil det dra opp trekkene slik at du vil fremstå som mer symmetrisk. 

Et annet alternativ er å spare til en ekstremt lang lugg, så klipper du den beint rett under nesa. Da vil den skjule både kinn, panne og nese, og du har kun haka som vises. Ekstremt moderne og flatterende. 

Du kan også konvertere til islam og bære niquab, så slipper du å vise ditt usymmetriske ansikt. Anbefales.

Anonymkode: 87943...bba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På Thursday, April 06, 2017 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Da må det værre usymmetrisk på den andre sia for å kompensere, da blir det mer symmetrisk.
Altså gitt at en trekant er lengre på ene sia, så tar du bare og lager en lengre trekant på andre sia, så vil det dra opp trekkene slik at du vil fremstå som mer symmetrisk. 

Et annet alternativ er å spare til en ekstremt lang lugg, så klipper du den beint rett under nesa. Da vil den skjule både kinn, panne og nese, og du har kun haka som vises. Ekstremt moderne og flatterende. 

Du kan også konvertere til islam og bære niquab, så slipper du å vise ditt usymmetriske ansikt. Anbefales.

Hahaha 😂😂 niqab ja. Det løser de fleste problemer ved utseendet. 😛

Anonymkode: 49846...1b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha 😂😂 niqab ja. Det løser de fleste problemer ved utseendet. 😛

Anonymkode: 49846...1b8

De er jo litt heldige de muslimske damene som går med niquab, slipper å bekymre seg for grå hår, kjedelig hårsveis, om de er feite, har masse kviser, skjev nese osv... de slipper å bekymre seg for hudkreft og, aldri eksponert for sola :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...