AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Ja, da må jeg inn her igjen da😔 (Prøvere og ufrivillig barnløse) Jeg hadde en SA natt til forrige fredag. Har nå sluttet å blø. Kan jeg ha sex igjen nå? Å kan jeg ha eggløsning før jeg får mensen? Vil så gjerne begynne å prøve igjen.. Hører det er mange som blir gravide rett etter de har hatt en SA. Jeg kommer nok ikke til å være så heldig da vi før jeg ble gravid nå skulle inn på riksen for prøverør.. Men er jo lov å håpe🤗 Anonymkode: f032d...3c4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da må jeg inn her igjen da😔 (Prøvere og ufrivillig barnløse) Jeg hadde en SA natt til forrige fredag. Har nå sluttet å blø. Kan jeg ha sex igjen nå? Å kan jeg ha eggløsning før jeg får mensen? Vil så gjerne begynne å prøve igjen.. Hører det er mange som blir gravide rett etter de har hatt en SA. Jeg kommer nok ikke til å være så heldig da vi før jeg ble gravid nå skulle inn på riksen for prøverør.. Men er jo lov å håpe🤗 Anonymkode: f032d...3c4 De sier vent 14 dager eller til man har sluttet å blø. Det er pga infeksjonsfare. Jeg hadde ventet 14 dager selv om du har sluttet å blø alt nå. Infeksjon i livmoren vil i alle fall sette deg tilbake..man får alltid eggløsning før menstruasjon. Etter SA kan det skje når som helst, men sjeldent før 14 dager uansett, ofte en del senere. Det er vanlig å få menstruasjonen tilbake innen 4-8 uker. Eggløsning ligger ca to uker+, før det. Anonymkode: 1a1f2...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå