Gå til innhold

Beskriv hvordan du tror brukere her er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Velg en bruker og beskriv hvordan du ser den for deg, utseende og personlighet. Bruk Vær varsom regelen og ikke Vær ufine.

Anonymkode: ae1dd...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike tråder ender bare med F.-skap. Det er dessuten allerede på KG en gammel, helt lik tråd, som den du laget nå.

Anonymkode: afdec...ca0

Gjest Winza
Skrevet

@Salka

Brunt halvlangt hår, mellom 170-179 høy. Tar ting med humor, møter hun på noen hun kjenner tar hun gjerne og slår av en prat og på torsdags kveld sitter hun forran pcen og ser på Hotel Cæsar :) Er også veldig glad i dyr og vier livet sitt til å ta vare på andre nær henne og bryr seg veldig om vennene sine :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike tråder ender bare med F.-skap. Det er dessuten allerede på KG en gammel, helt lik tråd, som den du laget nå.

Anonymkode: afdec...ca0

Det finnes alltid en gammel tråd som er lik et sted. Tough shit, nå er det en til!

Anonymkode: ae1dd...e5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg at man ikke kan si at man tror noen er litt overvektig, har dårlig hud, røyker osv. Så dette blir med andre ord beskriv en bruker som et menneske som ser ut som en fotomodell fordi sier man noe annet er det en fornærmelse. Samtidig merker man ikke at man indirekte fornærmer overvektige ved å mene at å kalle noen overvektig er en fornærmelse

Anonymkode: 4202d...f8a

Skrevet

Nok en brukerdebatt-tråd? 

Uff!!!   

• Liker 2
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)

Jeg ofrer ikke en tanke på hvordan brukerne her er. Har viktigere ting å bry meg om.

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet
6 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

@Salka

Brunt halvlangt hår, mellom 170-179 høy. Tar ting med humor, møter hun på noen hun kjenner tar hun gjerne og slår av en prat og på torsdags kveld sitter hun forran pcen og ser på Hotel Cæsar :) Er også veldig glad i dyr og vier livet sitt til å ta vare på andre nær henne og bryr seg veldig om vennene sine :)

Tusen takk, Winza/Jacklost, stemte ganske bra bortsett fra at håret er langt og lysblondt. :) 

@Winza/Jacklost er ca 186 høy og har brunt, kort hår. En veldig snill mann med masse humor og empati og er opptatt av at alle rundt han skal ha det bra. Han ser også på Hotel Cæsar og har god kunnskap om de fleste gode TV-serier. Alle skulle hatt en venn som han. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på det (har ikke vært her så lenge heller da) :sukk:

men fantaserer?! om at @Ragnar89 ser ut som profilbildet sitt og er full i muskler , og selvfølgelig en snill mann :fnise::nordvesta:

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nok en brukerdebatt-tråd? 

Uff!!!   

Hvor er brukerdebatten?

Anonymkode: 85f73...7c4

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er brukerdebatten?

Anonymkode: 85f73...7c4

Det vil bli det når brukere beskriver brukere.

Som i alle lignende tråder. 

Blir så stengt pga det, og hets.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Gjest Winza
Skrevet (endret)
1 time siden, Salka skrev:

Tusen takk, Winza/Jacklost, stemte ganske bra bortsett fra at håret er langt og lysblondt. :) 

@Winza/Jacklost er ca 186 høy og har brunt, kort hår. En veldig snill mann med masse humor og empati og er opptatt av at alle rundt han skal ha det bra. Han ser også på Hotel Cæsar og har god kunnskap om de fleste gode TV-serier. Alle skulle hatt en venn som han. 

:klem1: Jeg liker slike type tråder :) Blir litt hjernetrim hehe :PHåper bare ikke at noen utnytter denne tråden til å omtale noen negativt. Har ikke det skjedd på så og si hver eneste bruker fokusert tråd? O.o

Edit: Er faktisk 187 så du var ganske nær :)

Endret av Winza
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror @222 er 183 høy, litt sånn tettbygget, kort hår med gråstenk og masse skjegg... 

Anonymkode: 2eedd...64d

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Enig med deg når det gjelder @Winza/Jacklost. Alle burde hatt en venn som han :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...