Gå til innhold

Grønnsaksbutikk nær Oslo tinghus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en grønnsaksbutikk i nærheten av Oslo tinghus, eventuelt oppover mot slottet? Vet at det er en på St. Hanshaugen, men det er i feil retning for meg. 

Anonymkode: 1d7aa...b28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da masse butikker rundt Tinghuset?

En i VG-bygget for eksempel.

Anonymkode: 9e8c4...0b5

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så godt kjent enda. :) Takk for tips, da jeg prøver jeg den i VG-bygget. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du spesifisere hvor ved VG den er? Føler meg helt evneveik, men jeg fant ingen grønnsaksbutikk der. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Butikken i VG-huset er en dagligvare. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste grønnsaksbutikk midt i sentrum. Grønland blir det nærmeste, tror jeg.

Skrevet

Torggata har flere. 

Skrevet (endret)

Hvis det er grønnsaksbutikk og ikke bare dagligvarebutikk du er ute etter, må du belage deg på å gå litt. Jeg tror ikke det er noen så midt i Oslo som i nærheten av Tinghuset. Izmir i Torggata er allerede nevnt, ellers har du Nor i Storgata, et par stykker i Brugata, Grønlands torg (nevnt), A Food Market i Calmeyers gate, Oslo Dagligvare i Akersveien ved Damstredet, en i Westye Egebergs gate som jeg ikke husker navnet på, selvfølgelig Mathallen på Vulkan, og herfra ligger de tettere, men nå er du også kommet til Grünerløkka.

Vestkant mat ligger på Vestkanttorget på Frogner, men da er du allerede forbi Slottet. Tror disse er de nærmeste.

Endret av Pringle
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Mente grønnsaksbutikk og ikke dagligvarebutikk, ja. Fint med flere å velge mellom. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...