AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Er det noen som vet om en grønnsaksbutikk i nærheten av Oslo tinghus, eventuelt oppover mot slottet? Vet at det er en på St. Hanshaugen, men det er i feil retning for meg. Anonymkode: 1d7aa...b28
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Det er da masse butikker rundt Tinghuset? En i VG-bygget for eksempel. Anonymkode: 9e8c4...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Er ikke så godt kjent enda. Takk for tips, da jeg prøver jeg den i VG-bygget. Anonymkode: 1d7aa...b28
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Kan du spesifisere hvor ved VG den er? Føler meg helt evneveik, men jeg fant ingen grønnsaksbutikk der. Anonymkode: 1d7aa...b28
Elanor Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Butikken i VG-huset er en dagligvare. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste grønnsaksbutikk midt i sentrum. Grønland blir det nærmeste, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 https://www.yelp.no/biz/izmir-import-frukt-og-grønt-oslo Anonymkode: 8b977...1ea
Pringle Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 (endret) Hvis det er grønnsaksbutikk og ikke bare dagligvarebutikk du er ute etter, må du belage deg på å gå litt. Jeg tror ikke det er noen så midt i Oslo som i nærheten av Tinghuset. Izmir i Torggata er allerede nevnt, ellers har du Nor i Storgata, et par stykker i Brugata, Grønlands torg (nevnt), A Food Market i Calmeyers gate, Oslo Dagligvare i Akersveien ved Damstredet, en i Westye Egebergs gate som jeg ikke husker navnet på, selvfølgelig Mathallen på Vulkan, og herfra ligger de tettere, men nå er du også kommet til Grünerløkka. Vestkant mat ligger på Vestkanttorget på Frogner, men da er du allerede forbi Slottet. Tror disse er de nærmeste. Endret 8. april 2017 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 Tusen takk for svar! Mente grønnsaksbutikk og ikke dagligvarebutikk, ja. Fint med flere å velge mellom. Anonymkode: 1d7aa...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå