Gå til innhold

Kvinnelig PUA lærer menn hvordan de skal plukke opp damer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er ikke sjans i havet for at jeg betaler for eller tar i bruk slike "teknikker". 

AnonymBruker
Skrevet

Menn lærer andre menn "teknikker". Denne kvinnen har innsideinformasjon. Noe ganske annet.

Anonymkode: 89b32...24c

AnonymBruker
Skrevet

Greia er jo at denne type ting setter seg ut visse type kvinner. Gjerne de som snylter på folks drinker og drikker mye ute på fest. Det er gjerne flere crazies og kjipe kvinner der som disse teknikkene kanskje virker mot. 

Dersom man er en intelligent mann som ønsker en likeverdig partner, ikke ta råd fra damer med 2 kg sminke i ansiktet eller menn som fortsatt syns sex er kult i en alder av 30. Det er som om en som skal skrive masteroppgave i fysikk tar skrivetips fra en elev på barneskolen

Dersom du er 30, syns sex er kult og trenger noen ligg som du kan skryte om til kompisene dine som sitter med øl i den ene hånden og pikken i den andre, så kjør på

Anonymkode: 959d0...825

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Disse PUA-folka har et sånt uttrykk i ansiktet/samme blikk. Ser ut som en sekt!

Anonymkode: b147e...4de

• Liker 3
Skrevet

Er alltid noen som utnytter desperate mennesker. 

Skrevet

Aldri i verden om jeg ville betalt for slikt. Uansett hvem som stod bak.

Skrevet

Fantastisk damer som underviser menn om å sjekke damer ! Akkurat som om en fysiker skulle undervist i boksing! Med fysikerens overlegne teoretiske kunnskap må jo det fungere?

Eller malere som underviser byggingeniører kanskje?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn lærer andre menn "teknikker". Denne kvinnen har innsideinformasjon. Noe ganske annet.

Jeg har også innsideinformasjon. Jeg kaller dem venninner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Fantastisk damer som underviser menn om å sjekke damer ! Akkurat som om en fysiker skulle undervist i boksing! Med fysikerens overlegne teoretiske kunnskap må jo det fungere?

Eller malere som underviser byggingeniører kanskje?

Hvis du vurderte å kjøpe aksjer i et selskap. Hvem ville du tatt råd fra?

Akjserådgivere og deres analyser?

Eller fra direktøren i det børsnoterte selskapet som sitter med innsideinformasjon?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sphere skrev:

Jeg har også innsideinformasjon. Jeg kaller dem venninner. 

Det er ikke innsideinformasjon. Det finnes interne kvinneregler om hva slag informasjon som kan gis til menn. Noe de fleste kvinner respekterer.

Det denne kvinnelige PUA'n driver med er høyforræderi. Derfor er det hun kommer med så interessant.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke innsideinformasjon. Det finnes interne kvinneregler om hva slag informasjon som kan gis til menn. Noe de fleste kvinner respekterer.

Det denne kvinnelige PUA'n driver med er høyforræderi. Derfor er det hun kommer med så interessant.

Tror mine venninner må ha forlagt den regelboka. :fnise:

• Liker 5
Gjest Uhumskheter
Skrevet
1 minutt siden, Sphere skrev:

Tror mine venninner må ha forlagt den regelboka. :fnise:

Jeg har ikke engang fått regelboka!!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Uhumskheter skrev:

Jeg har ikke engang fått regelboka!!

Ikke jeg heller! Hvor kan jeg skaffe den?!? 

Anonymkode: a2542...1d3

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke disse interne kvinnereglene. Men det er lite jeg deler av såkalt innside informasjon med mannlige venner. De må gjerne tro de tjener fett på å ha masse venninner, men det er ikke helt tilfelle altså. 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vurderte å kjøpe aksjer i et selskap. Hvem ville du tatt råd fra?

Akjserådgivere og deres analyser?

Eller fra direktøren i det børsnoterte selskapet som sitter med innsideinformasjon?

Bra eksempel! Kanskje bedre enn mine

Kvinner kan sammenlignes med aksjerådgivere. De står ikke for selve sjekkingen og har ingen praktisk erfaring med det. De kan imidlertid observere hva akkurat deres felles venninner ser ut til å tro og reagere. Akkurat som en teknisk aksjeanalytiker forstår en aksjen utifra markedets reaksjon

Direktøren derimot, driver selv selskapet og har personlig erfaring fra reelle situasjoner fra å faktisk gjennomføre tiltak -i motsetning til markedet(jenter) som de blir gjennomført på-, og har overkommet utfordring etter utfordring. Akkurat som en mann som jevnlig sjekker opp damer

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Bra eksempel! Kanskje bedre enn mine

Kvinner kan sammenlignes med aksjerådgivere. De står ikke for selve sjekkingen og har ingen praktisk erfaring med det. De kan imidlertid observere hva akkurat deres felles venninner ser ut til å tro og reagere. Akkurat som en teknisk aksjeanalytiker forstår en aksjen utifra markedets reaksjon

Direktøren derimot, driver selv selskapet og har personlig erfaring fra reelle situasjoner fra å faktisk gjennomføre tiltak -i motsetning til markedet(jenter) som de blir gjennomført på-, og har overkommet utfordring etter utfordring. Akkurat som en mann som jevnlig sjekker opp damer

Utrolig nok er jeg enig i dette. Vi kvinner kan godt også slå oss på brøstet og påstå både det ene og det andre av hva det motsatte kjønn kan sjarmere oss med eller ikke (veldig bastant også), og så kommer virkeligheten og vi har snudd helt om. Det har jeg sett så mange ganger før. Derav min kommentar om at menn ikke lærer nevneverdig av å ha mange venninner. De blir mer feminine da, det er noen som foretrekker det og. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, canacas skrev:

Utrolig nok er jeg enig i dette. Vi kvinner kan godt også slå oss på puppene og påstå både det ene og det andre av hva det motsatte kjønn kan sjarmere oss med eller ikke (veldig bastant også), og så kommer virkeligheten og vi har snudd helt om. Det har jeg sett så mange ganger før. Derav min kommentar om at menn ikke lærer nevneverdig av å ha mange venninner. De blir mer feminine da, det er noen som foretrekker det og. 

Jeg rettet for deg.

Anonymkode: 68f47...137

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg rettet for deg.

Anonymkode: 68f47...137

Brøstet er helt innafor det da. Så jeg endrer det ikke ;) 

Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Utrolig nok er jeg enig i dette. Vi kvinner kan godt også slå oss på brøstet og påstå både det ene og det andre av hva det motsatte kjønn kan sjarmere oss med eller ikke (veldig bastant også), og så kommer virkeligheten og vi har snudd helt om. Det har jeg sett så mange ganger før. Derav min kommentar om at menn ikke lærer nevneverdig av å ha mange venninner. De blir mer feminine da, det er noen som foretrekker det og. 

Nettopp

Akkurat som jeg ikke akkurat vet mye om å sjekke opp menn. Jeg kan si hva slags kvinner jeg ser ut til å bli sjarmert av, og nevne noen utseendemessige trekk som menn liker. Selve sjekkingen derimot...   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...