Gå til innhold

Dere som starter slike tråder om "Tagg 2 brukere som du synes ..."

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tagger dere brukere som har sagt fra om at det er uønsket?

Om dere absolutt skal ha slike tråder, kan dere poste med brukernavn, og tagg dere selv + en bruker som dere kan tenke dere å samarbeide med, date eller å gjøre noe annet sammen med?

De som svarer i tråden, kan også poste med sitt brukernavn og tagge seg selv + en annen bruker.

Anonymkode: 17929...910

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette med å tagge brukere som har opplyst om at det er uønsket, har skjedd opptil flere ganger i bl.a denne tråden

Gjest Overrasket
Skrevet

Enig i at slike tråder gjerne kan startes under eget brukernavn og med et eksempel i HI. Ellers blir hovedinnlegget litt rart og innholdsløst. Jeg synes også det er trist at slike tråder ofte ender i krangling. Det er jo bare koselig egentlig at brukere som skiller seg ut positivt får vite at de er lagt merke til. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette med å tagge brukere som har opplyst om at det er uønsket, har skjedd opptil flere ganger i bl.a denne tråden

Han går inn i tråden og nevner seg selv uten at noen andre har nevnt han først. Er det så rart at de tror det er ok å nevne han flere ganger da?

Anonymkode: 91914...1dc

Gjest canacas
Skrevet

Jeg blir stadig dratt inn i slike tråder. Og jeg anser dette ofte for å være en form for mobbing. Syns det er nok nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Han går inn i tråden og nevner seg selv uten at noen andre har nevnt han først. Er det så rart at de tror det er ok å nevne han flere ganger da?

Hallo! Han du antagelig mener ble tagget før han postet i tråden. Men tråden ble ryddet og innlegg slettet, og derfor kan det se slik ut som du sier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Jeg blir stadig dratt inn i slike tråder. Og jeg anser dette ofte for å være en form for mobbing. Syns det er nok nå. 

Jeg er enig med deg. Rapportering av gjentagende uønsket tagging i slike tråder er kanskje den eneste måten for å få slutt på slikt.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg opplever ikke intensjonen bak å starte slike tråder som mobbing, men jeg har sett at de kan spore av og etterhvert bli misbrukt med mobbing som intensjon, og det er jo selvsagt ikke akseptabelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv blir ikke tagget i slike tråder, men jeg tenker på dere som blir utsatt for gjentatt uønsket tagging etter at dere har varslet fra om at det er uønsket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hallo! Han du antagelig mener ble tagget før han postet i tråden. Men tråden ble ryddet og innlegg slettet, og derfor kan det se slik ut som du sier.

Nei det ble han ikke. Han ble tagget etterpå og det ble slettet. Jeg så tråden da den var ny. Han postet under 10 min. etter at tråden ble laget som du ser på klokkeslettene. Jeg har ikke nevnt han hvis noen tror det.

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Så enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det ble han ikke. Han ble tagget etterpå og det ble slettet. Jeg så tråden da den var ny. Han postet under 10 min. etter at tråden ble laget som du ser på klokkeslettene. Jeg har ikke nevnt han hvis noen tror det.

Beklager, jeg ser nå at jeg tok feil.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er synd at man kan skrive som AnonymBruker i slike tråder, fordi problemet kunne blitt delvis løst ved at alle må poste med brukernavn, for da kan man velge å ignorere (inne på profilen)  medlemmer som tagger uønsket. Da slipper man å få  opp varsel om at man er tagget.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nettopp.

Du ble ikke tagget før du postet i tråden. Det er ok at du ikke vil bli tagget sammen med brukere du ikke liker men du trenger ikke lyve for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den tråden i linken er kun et ekempel. Jeg har sett at flere brukere har blitt tagget uønsket gang på gang i diverse lignende tråder (i ca 10 tråder som jeg har sett), uten at de selv har oppsøkt tråden på forhånd og skrevet i tråden. Når jeg skriver uønsket, er det for at de selv har opplyst opptil flere ganger om at slik tagging i den type tråder er uønsket.

Det ser ut til at noen liker å gjøre ting mot andre som er uønsket for andre.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

54 minutter siden, canacas skrev:

Det er ikke mobbing

Anonymkode: 8bdac...fee

Gjest canacas
Skrevet

Det er ikke mobbing

Tull og tøys. Hvor mange tråder om meg og Epledrue (som nå har slettet seg) har det ikke vært? Eller hvor jeg blir tagget og spurt om han er kjæresten min? Blir tagget og spurt om jeg har hatt sex i dag, antall sexpartnere, om jeg har hatt sex med den og den brukeren, om jeg er interessert i en trådstarter som søker kjæreste osv. Det er en lang liste med slike tråder der jeg blir tagget.DET ER MOBBING! Uansett hvordan du vrir og vender på det. 

Herregud, Mystic Girl blir FORTSATT forsøkt tagget her inne, med utallige spørsmål om sexlivet. Og hun har slettet seg. Ikke kom her og fortell meg at alle disse trådene er godt ment. Ikke tør du skrive med brukernavn heller, redd for at jeg skal gjenkjenne deg? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Tull og tøys. Hvor mange tråder om meg og Epledrue (som nå har slettet seg) har det ikke vært? Eller hvor jeg blir tagget og spurt om han er kjæresten min? Blir tagget og spurt om jeg har hatt sex i dag, antall sexpartnere, om jeg har hatt sex med den og den brukeren, om jeg er interessert i en trådstarter som søker kjæreste osv. Det er en lang liste med slike tråder der jeg blir tagget.DET ER MOBBING! Uansett hvordan du vrir og vender på det. 

Herregud, Mystic Girl blir FORTSATT forsøkt tagget her inne, med utallige spørsmål om sexlivet. Og hun har slettet seg. Ikke kom her og fortell meg at alle disse trådene er godt ment. Ikke tør du skrive med brukernavn heller, redd for at jeg skal gjenkjenne deg? 

Når man blir nevnt i slike tråder så er det ment positivt, ikke som mobbing

AnonymBruker
Skrevet

Når man blir nevnt i slike tråder så er det ment positivt, ikke som mobbing

Hvordan kan du påstå noe slikt? Du kan ikke vite hva som foregår inni hodet på x antall brukere som driver med slikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...