AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Godt voksen mann her 😊. Det har nok vært mange gode sexopplevelser opp gjennom årene, og det er vel ikke alltid så lett å sammenligne heller. Så jeg slår til med to som definitivt var kjempebra: Den ene var tredje gangen jeg hadde sex med ekskona, vi var begge i tyveårene. De to første gangene kom jeg nok ganske fort, ble litt flau over manglende prestasjon, og hun var nok hellet ikke spesielt imponert. Men tredje gangen fikk jeg virkelig dreis på sakene, og hun fikk flere orgasmer. Vi knullet vilt, heftig og lenge og ble søkksvette begge to, før jeg til slutt kom selv. Og denne gangen ble jeg definitivt ikke flau, men hun nok ble både overrasket og imponert. Good times... Den andre gangen var da jeg knullet en yngre venninne av ekskona. Det var ikke alkohol inne i bildet, og hun var skikkelig kåt og ivrig, og jeg ble helt knallhard. Hun sugde meg på en helt optimal måte. Fitta hennes var søkkvåt, men utrolig trang, og såvidt dyp nok for meg, jeg bunnet henne akkurat passe. Den fysiske opplevelsen av kroppen og fitta til denne jenta er nok blant det deiligste jeg har opplevd, selv om jeg egentlig aldri likte personligheten hennes 100%. Men knulle det både likte og kunne hun. Anonymkode: fcb05...9c5 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #3 Skrevet 6. april 2017 Det må vel være den gangen jeg knullet ei på 19 mens kona mi var på jobb. Hadde nesten glemt hvordan det var å ha sex med ei ung, sexy jente igjen. Blir litt kåt av å tenke på det. Anonymkode: f65fd...a20 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 Jeg datet ei jente en stund jeg matchet med på tinder. Vi hadde helt sinnsyk seksuell kjemi, har aldri opplevd noe lignende. Det var gnister fra første møte. Har aldri opplevd en slik seksuell selvtillit som med denne jenta, jeg har ingen spesiell høy libido men vi hadde sex hele dager i strekk, opptil 6 runder om dagen, der hver runde varte nesten en time. Hun kom av penetrasjon og var villig til å gjøre alt. Vi måtte leie hytte flere ganger for å ikke bry naboene mine eller hennes for mye. Hun ble så våt at det ikke var nødvendig med ekstra glidemiddel ved anal. Den utrolig varme sommeren 2014 kom jeg inni rumpa hennes i solnedgangen på et varmt svaberg på sørlandet mens vi så på delfiner ute i havet. Heeelt ute Vi datet i noen måneder, men hun var ikke ferdig med å spinne runt og våre liv gikk ikke godt sammen.Bor nå på hver vår kant av landet og hun har fått kjæreste. Vi snakker fortsatt sammen av og til, vi har veldig gode samtaler (ikke om sex, men bare helt vanlige dagligdagse ting) og det er veldig godt å kjenne litt på den ekstreme kjemien. Anonymkode: 9176e...47f 12
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Dette skjedde for 20 år siden da jeg kun var 14 år, men tenker stadig på hvor god sexen mes denne mannen var, han var 19 år og sikkert litt erfaren. Han knullet som en Gud og jeg har aldri stønnet slik som jeg gjorde den gangen med han, ham er den beste slikkeren jeg har vært borti Hvis jeg ser han så tenker jeg på den deilige slikkingen hans. Han er hverken Kjell eller attraktiv i dag, blitt litt rund har ham også 😎 Anonymkode: 9b324...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Når jeg var 17 år så besøkte jeg og ungdomskjæresten min tanta mi på en annen kant på landet. Vi fant ut at vi skulle gå oss en kveldstur og se på de nydelige husene som lå i vannkanten. Etter hvert fant vi ut at vi skulle klatre over en høy mur for å se hvordan hagen så ut på andre siden. Det viste seg å være den fineste hagen vi hadde sett, det så ut som det var hentet ut fra en disneyfilm. De hadde utendørsbasseng og store vinduer fra stuen og ut mot hagen og havet. Vi fant ut at vi skulle teste ut bassenget og hadde vill sex. Da vi skulle kle på oss klærne så vi at eierne satt i stua 20 meter unna bassenget. Hadde den snudd seg 90 grader så hadde de fått deg en overraskelse. Vi kasta på oss klærne og sneik oss videre. Jeg fniser enda i dag når jeg tenker på spenningen med å bryte oss inn og ha sex i bassenget når vi med all sannsynlighet kunne blitt oppdaget :D Anonymkode: da97b...51b
Katten.2.0 Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Cirka hele mitt forrige forhold. Det er noe spesielt når man matcher 100% seksuelt så vel som emosjonelt. 10
Gjest impressa Skrevet 6. april 2017 #8 Skrevet 6. april 2017 33 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Cirka hele mitt forrige forhold. Det er noe spesielt når man matcher 100% seksuelt så vel som emosjonelt. Lyder kjent
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet ei jente en stund jeg matchet med på tinder. Vi hadde helt sinnsyk seksuell kjemi, har aldri opplevd noe lignende. Det var gnister fra første møte. Har aldri opplevd en slik seksuell selvtillit som med denne jenta, jeg har ingen spesiell høy libido men vi hadde sex hele dager i strekk, opptil 6 runder om dagen, der hver runde varte nesten en time. Hun kom av penetrasjon og var villig til å gjøre alt. Vi måtte leie hytte flere ganger for å ikke bry naboene mine eller hennes for mye. Hun ble så våt at det ikke var nødvendig med ekstra glidemiddel ved anal. Den utrolig varme sommeren 2014 kom jeg inni rumpa hennes i solnedgangen på et varmt svaberg på sørlandet mens vi så på delfiner ute i havet. Heeelt ute Vi datet i noen måneder, men hun var ikke ferdig med å spinne runt og våre liv gikk ikke godt sammen.Bor nå på hver vår kant av landet og hun har fått kjæreste. Vi snakker fortsatt sammen av og til, vi har veldig gode samtaler (ikke om sex, men bare helt vanlige dagligdagse ting) og det er veldig godt å kjenne litt på den ekstreme kjemien. Anonymkode: 9176e...47f Lest mye Aune Sand , du eller?! Anonymkode: c7efa...ee2 18
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lest mye Aune Sand , du eller?! Anonymkode: c7efa...ee2 Det høres ut som noe fra en Aune sand roman, hehe. Hun hadde dog ingen jordbærmus. en annen gang vi nakenbadet den sommeren var vi ute til det ble mørkt, og vi hadde sex ute i sjøen. Det viste seg å være vanvittige mengder morild i vannet og det lyste opp alt rundt oss. Jeg var vanvittig forelsket og følte meg som en disneyprinsesse, selvom jeg er en mann Anonymkode: 9f414...cca 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 Med eksen min, er derfor vi fortsatt har sex 2 år etter bruddet Har hatt mange heite opplevelser, men med han er det helt spesielt. Anonymkode: e563a...2c5 1
Gjest UngMann1986 Skrevet 6. april 2017 #12 Skrevet 6. april 2017 En sexpartner som jeg aldri kommer til å glemme, var ei jeg møtte via nettet. Hun var 20 år eldre enn meg. Vi var litt sjenerte i starten av møtet, men heldigvis fikk jeg tatt mot til meg, og en klem ble til et kyss, og endte i sengen. Vi ble værende i sengen det meste av helgen. Besøkte henne en gang til, noen uker senere. Litt mindre sjenerte da. Hun lå da naken i sengen og ventet på meg. Herlig seksuell kjemi med henne
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, UngMann1986 skrev: En sexpartner som jeg aldri kommer til å glemme, var ei jeg møtte via nettet. Hun var 20 år eldre enn meg. Vi var litt sjenerte i starten av møtet, men heldigvis fikk jeg tatt mot til meg, og en klem ble til et kyss, og endte i sengen. Vi ble værende i sengen det meste av helgen. Besøkte henne en gang til, noen uker senere. Litt mindre sjenerte da. Hun lå da naken i sengen og ventet på meg. Herlig seksuell kjemi med henne Yess ! Det er ingen tvil, det finnst ingen bedre sexuell match enn moden dame/yngre mann. Det er jeg hellig overbevist om etter en del års erfaring. Godt voksen mann som har mye å velge mellom, men den beste var med en "upassende" partner. Nemlig den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter, og mora til mine 3-menninger. Vi hadde " tittet på" hverandre i smug lenge begge to, så når vi endelig havna til sengs tok det nesten fyr. Hun innrømmet at hun hadde følt mine lange kåte avkledningsblikk, å at det hadde gjort henne sugen. Maken til sexuell kjemi og erotisk tiltrekningskraft tror jeg aldri jeg har opplevd. Vi var begge sånn passe beruset, å helt galne av oppdemt begjær og attrå. Det forbudte og litt "bisarre" i situasjonen tente oss bare ennå mer. Barna hennes skulle bare visst at det var deres litt rufsete tremenning som pulte mamma til hun nesten gråt av nytelse. Anonymkode: 70a3f...8ef 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 Første gang jeg var på swingersklubb, Anonymkode: 4c224...06b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #15 Skrevet 6. april 2017 Ingen damer som har noen deilige opplevelser de vil dele ??? Anonymkode: 70a3f...8ef
Nusse Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 Første gang på orntli med ei jente er et fint minne for meg. Ikke fordi sexen var spesielt god, vi var begge jomfru, og det ble fomlete, men så kry jeg var fordi det jeg hadde venta på så lenge endelig ble virkelighet! Mange år tidligere min første orgasme! Jeg var 12 år og visste nesten ikkeno om sex! En kompis hadde lært meg å runke, men var helt uforberedt på det som kom til å skje. Orgasmen ble en veldig sensasjon for med med sædsprut og det hele!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #17 Skrevet 9. april 2017 På 6.4.2017 den 13.42, AnonymBruker skrev: Dette skjedde for 20 år siden da jeg kun var 14 år, men tenker stadig på hvor god sexen mes denne mannen var, han var 19 år og sikkert litt erfaren. Han knullet som en Gud og jeg har aldri stønnet slik som jeg gjorde den gangen med han, ham er den beste slikkeren jeg har vært borti Hvis jeg ser han så tenker jeg på den deilige slikkingen hans. Han er hverken Kjell eller attraktiv i dag, blitt litt rund har ham også 😎 Anonymkode: 9b324...c2e Så kjedelig at han ikke er Kjell. Anonymkode: 780f4...cba 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #18 Skrevet 9. april 2017 På 6.4.2017 den 14.00, Katten.2.0 skrev: Cirka hele mitt forrige forhold. Det er noe spesielt når man matcher 100% seksuelt så vel som emosjonelt. Var det med KKBB? Er dere ikke sammen lenger? Derfor du kom tilbake? Anonymkode: ced1a...33d
Katten.2.0 Skrevet 9. april 2017 #19 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var det med KKBB? Er dere ikke sammen lenger? Derfor du kom tilbake? Anonymkode: ced1a...33d Ja, det var med KKBB og vi er ikke sammen lengre. Har vært her den siste uken fordi jeg har vært høvelig sengeliggende grunnet skader. Har ingen interesse av å møte nye mennesker.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #20 Skrevet 11. april 2017 På 6.4.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev: Det må vel være den gangen jeg knullet ei på 19 mens kona mi var på jobb. Hadde nesten glemt hvordan det var å ha sex med ei ung, sexy jente igjen. Blir litt kåt av å tenke på det. Anonymkode: f65fd...a20 Kvalmsekk. Håper du i det minste skammer deg over å ha vært utro! Anonymkode: cf412...5ea 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå