Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring med dette? Trenger sårt hjelp

Anonymkode: 5dce2...19c

Skrevet

Skal du lage den selv? Hva er det du trenger hjelp til?

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Adamina skrev:

Skal du lage den selv? Hva er det du trenger hjelp til?

Om det finnes noen program hvor jeg kan lage selv, så kan det hende jeg kan lage selv. Skulle helst hatt noen idéer om hvordan logoen kan bli, eventuelt hvordan.

Skrevet

Beste programmet for dette etter min mening er Adobe Illustrator, men det koster jo litt. Det finnes mange tutorials på Youtube som gjennomgår hvordan man kan gå frem for å lage en logo i ulike program. Hvis du søker litt rundt kan det hende at du finner et program som er gratis å bruke også.
Hvordan logoen kan bli kommer jo an på hvilket slags firma det er som skal ha den, hva de skal bruke den til og hva de ønsker å uttrykke med logoen. For å få en bedre idé kan du google lignende bedrifter og se hvordan logoen deres ser ut. 
Har firmaet en anelse om hva de vil inkludere i logoen kan du skisse noen alternativer ut ifra det, ellers må du bare bruke fantasien og komme på noe som kan passe til bedriften :)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Adamina skrev:

Beste programmet for dette etter min mening er Adobe Illustrator, men det koster jo litt. Det finnes mange tutorials på Youtube som gjennomgår hvordan man kan gå frem for å lage en logo i ulike program. Hvis du søker litt rundt kan det hende at du finner et program som er gratis å bruke også.
Hvordan logoen kan bli kommer jo an på hvilket slags firma det er som skal ha den, hva de skal bruke den til og hva de ønsker å uttrykke med logoen. For å få en bedre idé kan du google lignende bedrifter og se hvordan logoen deres ser ut. 
Har firmaet en anelse om hva de vil inkludere i logoen kan du skisse noen alternativer ut ifra det, ellers må du bare bruke fantasien og komme på noe som kan passe til bedriften :)

Har sjekket litt nå, men virker som man må betale for noe om det skal bli bra... Det virker som du har peiling på logoer, kan du hjelpe meg? 🙈

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sjekket litt nå, men virker som man må betale for noe om det skal bli bra... Det virker som du har peiling på logoer, kan du hjelpe meg? 🙈

Har ikke sånn megapeiling, men kan prøve å hjelpe til så godt jeg kan :) send PM

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Inkscape istedet for Illustrator, det er gratis.

Anonymkode: 35067...ff2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Inkscape istedet for Illustrator, det er gratis.

Fungerer det greit..?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer det greit..?

Fungerer helt fint synes jeg. Finnes mange instruksjonsvideoer til det programmet også hvis du søker på YouTube.

Skrevet

Hva med å kontakte en illustratør? Lag gjerne et par skisser først selv, så får du et profesjonelt resultat med en gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...