AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #1 Skrevet 6. april 2017 Har eksamen i kroppsøving om noen uker. Hva er lurt å ha ordnet på forhånd? Bør jeg ha øktplan for både utholdenhet, styrke, bevegelighet, og en selvvalgt idrett? Evt. en treningsplan som går over en uke der jeg fokuserer på styrke i den ene, utholdenhet i en, bevegelighet i en, og en selvvalgt idrett i den andre, i tillegg til en "ukesplan" der jeg kombinerer f.eks. alle de overnevnte? Jeg må ha 6 på denne eksamenen, så jeg trenger virkelig hjelp fra alle som har tatt kroppsøving som privatist! Vet liksom ikke hva jeg bør ha ordnet klart på forhånd. Lirer i tillegg på om noen vet hvordan kroppsøving-eksamenen foregår? Opplegg osv? Og jeg har snart tatt notater fra hele boka, satser tungt på teori! Men jeg er ikke flink i noen idretter.. og det er kanskje er problem da jeg vil ha 6? Er det sånn at man må lage seg en øktplan med en valgt idrett som man skal gjennomføre fremfor sensor? For jeg trener styrke til vanlig, og det hadde kanskje vært den beste idretten for meg da jeg sikkert ikke har ferdighet til noe 6-er i andre idretter. Men aner jo ikke om man kan belge styrke som idrett, og i det hele tatt om gymsalen har styrkerom? Anonymkode: 952a2...fec
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2 Skrevet 6. april 2017 Ingen som vet noe? Anonymkode: 952a2...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå